FullMetal Alchemist


Intro criza de nervi (nu intrebati de ce 😛 ) m-am apucat sa-l revad. O reala placere, si culmea, desi stiu ce urmeaza, nu ma plictiseste. Cei doi frati sunt atat de haiosi, incat totul imi pare ca o gura de aer proaspat – bine, mai este si inclinatia mea pentru genul asta de anime, dar asta nu se pune :)) .
Pe scurt, Edward si Alphonse Elric sunt in cautarea Pietrei Filosofale pentru a-si recupera, unul o mana si un picior, celalalt intregul corp, pierdute intro incercare nereusita de a-si invia mama cu ajutorul alchimiei.
Povestea este destul de complexa si neasteptata in evolutia sa dar, cum nu-mi place sa dau prea multe indicii, ma opresc aici.

In opinia mea este un anime de 5 stele. 😀

Articol preluat de pe vechiul meu blog.

2 Responses to FullMetal Alchemist

  1. Ana spune:

    Ma bucur ca ti-am descoprit blogul:)
    Si dupa parerea mea (desi sunt doar o amarata de otaka wannabe) FMA e unul din cele mai bune anime-uri ever.

  2. kmeleon spune:

    si eu ma bucur ca m-ai descoperit 😆 si DA, ai dreptate, FMA este unul dintre cele mai bune EVER

Lasă un răspuns

