Heidi – desenul copilariei mele


Da, pot sa spun si eu despre un anime ca este desenul copilariei mele. Heidi este, din ce imi aduc eu aminte, singurul anime difuzat inainte de ’89. Bineinteles ca la acea vreme nu stiam eu ce e ala anime, dar asta conteaza prea putin acum.

Un anime realizat in 1974 de Nippon Animation, dupa cartea scriitoarei Johanna Spyri.
Povestea este despre o fetita orfana trimisa sa locuiasca impreuna cu bunicul ei Alm-Ohi, un batran taciturn ce traia ca un pustnic undeva in muntii Alpi. Se urmaresc aventurile lui Heidi si ale prietenului ei Peter, apoi plecarea fetei la o familie instarita pentru a tine companie Clarei, fetita tintuita in scaunul cu rotile. Dupa un timp Heidi se intoarce la bunicul ei, iar Clara o urmeaza intro vacanta in muntii Alpi. Acolo, Clara, ajutata de Heidi incepe sa mearga, aducand astfel bucurie in sufletele tuturor.

Personaje bine conturate, frumos desenate, peisaje incantatoare, o poveste care te induioseaza pana la lacrimi.

Un anime care merita vazut la orice varsta.

Mai multe pe forumul meu.

Articol preluat de pe vechiul meu blog.

2 Responses to Heidi – desenul copilariei mele

  1. claudia spune:

    Va rog frumos, imi puteti spune unde pot gasi desenul original? As vrea sa-l revad.
    Multumesc.

  2. kmeleon spune:

    4 episoade subtitrate in engleza aici sau 24 episoade in italiana aici

    nu te pot ajuta cu mai multe

Lasă un răspuns

