Hellsing

Cand am vazut primul episod, mi-am zis: wow, e cam sangeros, chiar si pentru gustul meu :)). In timp mi-am schimbat impresia, si asta datorita personajului principal: Alucard.

Alucard este atat de interesant, relatia dintre el si Integra este atat de speciala, incat nu mai conteaza valurile de sange care curg in stanga si-n dreapta. Faptul ca n-o lasa pe Seras sa moara este un punct in plus.
Desi povestea este una veche – vampiri care trebuie exterminati, blah, blah, blah – seria a reusit sa ma tina pe scaun de la un capat la altul. Poate un pic am fost nemultumita de felul in care se termina, dar, slava Domnului, au aparut cele 3 (pana acum) OVA care vin ca o completare si chiar imi raspund la anumite intrebari.

O grafica exceptionala, mai ales in cazul lui Alucard……toate inscriptiile de pe arme, sigiliu, felul in care este desenat cerul (de multe ori rosu), luna si multe altele m-au incantat.
In final imi ramane o singura intrebare: Ce il tine pe Alucard in slujba Itegrei si a organizatiei Hellsing?
Sper ca urmatoarele OVA sa-mi raspunda :D.
 

Articol preluat de pe vechiul meu blog.

2 Responses to Hellsing

  1. Sideriatem spune:

    Buna!!!!!
    si mie imi plac foartemult manga,si Hellsing binentele!!!!!
    Vroiam numa sa-ti zic ca situ tau e super si eu gandesc lafel depsre Hellsing si Alucard.Si daca e destul de ….impresionant(adik imi place de personaj!!!),in sine nu e rau.Nu mar-i plecea Hellsing daca era numa sange,imi place faptu ca e o relatie speciala Cu Alucard,Integra si Victoria…..si un plus Alucard e foarte fascinant:faptu ca a proape toata lumea al considera ca un monstru,atunca ca Alucard nu e un monstru;nu se stie mare lucru despre trecutul sau;….

    Eu sint din Belgia,adik vorbesc si scriu Franceza dar mama mea e romanca si ma invatat ,asa ca….daca m-am inselat din cand in cand,scuze!!!!!

  2. kmeleon spune:

    nu-i problema….sunt romani care scriu mult mai rau decat tine 😆

    multumesc pentru apreciere

Lasă un răspuns

