Topul meu muzical

Cristina ne-a invitat pe toti cititorii Monden.info sa preluam leapsa cu melodii de top.

Cea mai vesela melodie: Ca$$a Loco – Nu esti tu un pic cam prost nu de alta dar l-as canta la foarte multe persoane =))

Cea mai trista melodie:Roxette – It’s must have been love

Cea mai senzuala melodie: sa nu radeti de mine dar e ASTA

Cea mai idioata melodie: habar n-am

Cea mai veche melodie: Queen – Flash Gordon OST

Cea mai dulce melodie: Savage Garden – To the Moon and Back si Patrick Swayze – She’s like the Wind


Cea mai recent adaugata melodie: Smiley feat Uzzi – In lipsa mea 😀

Cea mai agresiva melodie: Metallica – Fuel – aici n-am stiut ce sa scriu si mi-am facut de cap 😀

Cele mai ascultate melodii: REM – Losing my religion – ori de cate ori ma simt la pamant si Michael Buble: Feeling Good

Cele mai multe melodii ale unei singure formatii, pe care le aveti in playlist: Queen, Metallica, BSB, Savage Garden – stiu ca nu prea se pupa dar asta sunt eu 😛

Cele mai multe melodii ale unei singure formatii, pe care le aveti in computer: nu am o formatie ci un solist – Chris Brown

Cea mai interesanta melodie dpdv al constructiei: Queen – Bohemian Rhapsody si We will rock you 😀 aici sunt convinsa ca multi nu o sa fie de acord cu mine

Melodia cu cel mai lung titlu: Brian Adams – Have you really loved a woman

Melodia cu cel mai scurt titlu: Metallica – One

2 Responses to Topul meu muzical

  1. Ursu spune:

    Am zis sa te ajut oleaca la categoria cea mai idioata melodie … in fine sunt 2 la rand insa nush daca pot fi numtie idioate insa eu sunt pe burta de fiecare data, una autohtona – http://www.youtube.com/watch?v=Yk6d__BNyuw , si alta de peste ocean – http://www.youtube.com/watch?v=qqXi8WmQ_WM&feature=channel … enjoy ^^

  2. Ursu spune:

    Ah si era sa uit cantecul meu de suflet … ma simt reprezentat 99% in melodia asta – http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw&feature=channel … Regular everyday normal guy =D

Lasă un răspuns

