Bleach

 

Buuuun, am terminat de recuperat episoadele restante (asta insemnand de la 133 la 155) si pot sa spun ca a inceput sa ma dezamageasca. Episoadele au fillere interminabile – 4-5 minute de filler mi se pare foarte mult la un episod de 25 min cu tot cu opening si ending. Plus ca diversele lupte intre personaje sunt lungite chiar si pe parcursul a trei episoade.

Nu inteleg dorinta producatorilor de a lungi seria in asemenea hal. Ei chiar nu-si dau seama ca in acest fel scade interesul privitorilor? Eu, una, n-o sa renunt la serial dar sunt convinsa ca grupul din care fac parte este foarte mic.

In fine, exista si o parte buna: am mai trecut pe lista un personaj care-mi place si ma binedispune – Nel micuta Arrancar.

Totusi, in ciuda tuturor minusurilor, raman la parerea ca este un „must see” macar din punctul de vedere al povestii, diversitatii personajelor si de ce nu, din punct de vedere al umorului.

Abia astept sa vad cel de-al doilea film, ale carui teasere m-au cam lasat masca. Hitsugaya tradator? Say what? What the hell is going on?

5 Responses to Bleach

  1. Alina Daniela spune:

    hello! Si eu ma uit la bleach de ceva vreme…am ajuns la episodu 165, dar mai departe de 167 nu am mai gasit.. 😦 Atatea episoade are?

  2. kmeleon spune:

    este ongoing seria…..joi apare episodul 168 😀
    filmul si cele doua OVA le-ai vazut?

  3. Alina Daniela spune:

    am vazut doar filmul…frumos….restul nu le-am vazut ca nu le-am gasit 😦 ce bine imi pare ca mai sunt episoade :X

  4. kmeleon spune:

    pana acum sunt anuntate 177 de episoade…sa vedem daca o sa fie mai multe :-S

    pentru cele doua OVA uite un torrent aici …iti alegi sa cobori doar OVA-urile ca sunt si episoade acolo

    pentru episoadele noi trebuie sa tii minte ca apar in fiecare joi….si cred ca pe la sfarsitul verii putem sa asteptam sa apara si cel de-al doilea film 😉

  5. Alina Daniela spune:

    multumesc pentru torente :*

Lasă un răspuns

