Ladie Georgie

 

Gratie Nessajei , care a avut bunatatea sa-l urce pe forum, m-am apucat sa-l revad. Este o adevarata incantare. :X

Concluzia: nu se mai fac shoujo-uri ca pe vremuri. =((

4 Responses to Ladie Georgie

  1. Nessaja spune:

    Acum nu mai am ce face si va trebui sa ma grabesc cu restul de episoade :):)
    Multumesc de mentionare si ai dreptate, nu regasesc nimic din ce era pe vremuri in productiile actuale. Deh, batranetea 🙂 Am inteles ca manga este si mai buna decat anime-ul. Cat as vrea sa pun gheruta pe ea! Dar pana atunci mi-au venit vol. 2-7 din Nana 🙂

  2. kmeleon spune:

    n-ai pentru ce sa-mi multumesti …. eu trebuie sa-ti multumesc :*

    din pacate, eu sunt mult prea lenesa pentru manga-uri :”>

  3. onelion spune:

    Lady Georgie este unul dintre cele mai frumoase desene animate 😀

  4. Leena spune:

    Povestea acestui desen animat este destul de… controversata. Nu stiu voi in ce varianta l-ati vazut. Eu l-am vazut de vreo 3, 4 ori, odata am prins si scenele sexy / erotice din el, parca de celelalte dati, le-au suprimat. Banda desenata din spatele serialului este si mai… „picanta”, ca sa spun asa, acolo, Georgie il viziteaza pe Abel la inchisoare, ramane insarcinata cu el, ii naste un baietel…

    Cu toate acestea, „Georgie” este unul din cele doua desene preferate (al doilea e Sailor Moon).

Lasă un răspuns

