Dedicatie speciala

…… pentru Paula 😀 

Avand in vedere ca cele doua sunt inrudite, asta tine loc de recomandare pentru ce ar trebui sa vada dupa ce termina CCS.

ps: imi place foarte mult melodia….este incitanta.

4 Responses to Dedicatie speciala

  1. SailorMoon spune:

    sar’naaaaa!! :X:X:X:X:X place mult mel desi park suna mai bine in filmul original…. 😀
    dupa ce termin sakura o sa caut si tsubasa chronicle 😉 incep sa cred k n-o sa-mi ajunga o viata intreaga s vad tot ce am de vazut…. #-o

  2. kmeleon spune:

    vointa sa fie ca timp se gaseste 😆

    ma bucur ca ti-a placut 😀
    vezi ca pentru Tsubasha sunt link-uri puse de mine si de Nessaja 😉

  3. nessaja spune:

    „incep sa cred k n-o sa-mi ajunga o viata intreaga s vad tot ce am de vazut…. #-o” am deseori senzatia asta. In momentul acesta pe lista mea sunt 180 animeuri de vazut/terminat *lesina* kidding. Dar unde-i vointa e si o cale 🙂

  4. kmeleon spune:

    ^ nu inteleg de ce ti-a bagat comentariul la moderare 🙄

    in aceeasi situatie sunt si eu 😆

Lasă un răspuns

