Nostalgie

Ieri navigam pe net si am gasit clipul de mai jos. Pentru ca atat melodia cat si anime-ul sunt pe listele mele de favorite, nu puteau sa lipsesca de aici.

Wow, ce vremuri! Cum mai asteptam fiecare episod sa vad ce se mai intampla. Ce mai radeam si ce ma mai intristam.

Sailor Moon si Savage Garden – To the moon and back

3 Responses to Nostalgie

  1. Alina Daniela spune:

    super clipul! Oare cum nu l-am descoperit eu pana acuma:)) oricum e super 😛

  2. kmeleon spune:

    trebuie rabdare multa 😆 …. mie mi-a placut pentru este foarte bine pus anime-ul pe muzica…..zici ca melodia a fost compusa special pentru Sailor Moon

  3. […] AMV-ul ce l-am gasit pentru To the Moon and Back este si acum unul dintre favoritele […]

Lasă un răspuns

