Special de Dragobete

Pentru ca Dragobetele, cand se pupa fetele, este sarbatoarea indragostitilor la noi, m-am gandit sa fac un post care sa cuprinda atat cupluri celebre din anime, cat si melodii de dragoste sau pur si simplu melodii care se potrivesc in anumite faze ale iubirii 😉 .

Sa incep cu una din preferatele mele ALL TIME

InuYasha – She’s like the wind – Patrick Swayze

Naruto – Cry me a river – Justin Timberlake
locul 2 in topul meu pentru JT

FullMetal Alchemist – The day you went away – M2M
nu stiam cantecul dar mi-a placut si mi s-a parut reprezentativ pentru relatia dintre Ed si Winry.

Full Metal Panic – Neverending dream – Cascada
dragoste cu nabadai … multe episoade m-am intrebat daca el o iubeste


Tsubasa Chronicle – Desert rose – Sting
sunt topita dupa cantecul asta, iar de AMV m-am indragostit la prima vedere


Eureka Seven – I wanna love you – Akon
unul dintre mecha-urile mele preferate


Sailor Moon – Love is a battlefield – Pat Benatar
puteau sa lipseasca? cantecul e oldie but goldie


Romeo x Juliet – A time for us – Richard Clayderman
no comment


InuYasha – Listen to your heart – Roxette 
din nou Inuyasha, dar de data asta ii avem pe Rin si Sesshoumaru – nu sunt tocmai un cuplu dar putem intotdeauna sa speram si sa visam…love that song

Nana – I wanna be with you – Mandy Moore

DN Angel – Unfaithful – Rihanna
excelenta povestea….must see…cantecul e cam singurul care-mi place de la Rihanna


Rurouni Kenshin – When you love someone – Bryan Adams

Ranma 1/2 – As long as you love me – BSB
baietii mei favoriti
 

Mermaid Melody – Soapte – Celia
ca sa nu ziceti ca anime-urile nu merg pe melodii romanesti :P….ador piesa

si, la sfarsit, o melodie de exceptie
Bill Whiters – Ain’t no sunshine

2 Responses to Special de Dragobete

  1. […] na o Valentina Cei care ma cunosc, stiu ca nu sunt adepta importarii de sarbatori straine, avem si noi destule. Shikashi… pentru ca pardalnicul de cap al meu se fixeaza aproape in fiecare zi pe cate o […]

  2. […] si cupluri anime, dar anul asta vreau sa va arat doar cuplurile ce mi-au ramas in inima, de la acel post si pana […]

Lasă un răspuns

