…..it’s Monday :D

M-am gandit sa scriu in fiecare luni un post asa, de cultura muzicala. Clipul asta mi-a fost la indemana si se incadreaza foarte bine in ceea ce vreau sa fac 😉

Queen / We Will Rock You / FullMetal Alchemist
Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

….. am refacut postul …. 🙄

10 Responses to …..it’s Monday :D

  1. Nessaja spune:

    Acum am chef sa ma uit la FMA pentru a 3 oara 🙂

  2. kmeleon spune:

    ti-am facut eu pofta? ;;)

  3. Nessaja spune:

    Nu, pentru ca am revazut cateva faze care mi-au placut foarte mult in AMV.

  4. kmeleon spune:

    pai asta spuneam …. ca ti-am facut pofta cu AMV-ul 😀

  5. Nessaja spune:

    Da, acum vreau sa descarc varianta celor de la KAA, e cea mai buna calitativ.
    Vreo stire cu forum-ul? Imi spune ca /desenelecopilariei/ nu mai exista pe server. Vreo problema la baza de date? Am mai lucrat cu forum-uri, asa ca daca pot fi de ajutor, nu ezitati sa apelati.

  6. kmeleon spune:

    varianta aia o am si eu 😀

    cu forumul mai dureaza putin pentru ca Ada vrea sa-l puna cu cea mai noua varianta de phpBB, care este foarte buna dar care ridica ceva probleme la instalare…..la fel i s-a intamplat si cu forumul Andreei Banica 🙄 … plus ca vrea sa mai schimbe si template-ul …. daca nu se rezolva peste week-end o sa scriu un post pe blog sa spun ce si cum

  7. Nessaja spune:

    Pacat ca nu foloseste SMF, e mai bun decat phpBB si nu am avut probleme la upgrade in peste 1 an. Dar abia astept sa se rezolve 🙂
    In alta ordine de idei, am terminat pe urcat Lady Georgie – ep. 36 http://www.divshare.com/download/3945469-e57 pana la ep.45. Enjoy!

  8. kmeleon spune:

    oaaaaaaa, ce bine …. danke :*

    intre timp am aflat de ce s-a amanat lansarea forumului…..a trebuit sa plece la Viena … cred ca maine se intoarce, dar nu sunt sigura :-S

  9. lacry spune:

    vai ce simpatic e =))
    sincer, dupa ce se termina Brotherhood, cred ca ma uit si eu a 3a oara la primul (sau a 4a :)) )

Lasă un răspuns

