Planuri

Mi-am propus sa-l vad, desi am o vaga senzatie ca ma inham la „o munca titanica” 😆 …. sa vedem daca ma tin curelele.

4 Responses to Planuri

  1. Nessaja spune:

    Am gasit un episod special care am citit ca poate inlocui seria tv „Saint Seiya: The Hades Chapter – Special”. Torrent http://a.scarywater.net/spa/ , din nefericire nu-mi descarca deloc si altundeva nu l-am gasit. Insa este pus pe Youtube, http://www.youtube.com/profile_videos?user=saintofathena in 3 parti.

  2. kmeleon spune:

    cred ca este asta http://www.animesuki.com/series.php/12.html nu stiu daca merge….acolo imi arata ca are seed si leech

    totusi, eu vreau sa le vad pe toate 😛

  3. Nessaja spune:

    Stiu, si mie imi arata 3 seeds si 7 leech dar nu trage nimic si utorrent a trecut dupa o vreme la urmatorul torrent. Inca ma gandesc daca sa ma „spoileresc” <= cat dintr-o poveste de peste 100 episoade incape in 1 singur.

  4. kmeleon spune:

    eu zic ca nu prea are farmec….mai bine sa vezi episoadele rand pe rand….actiunea personajele, toate intamplarile….sunt singura ca multe se pierd si cred ca e pacat

Lasă un răspuns

