Hell Girl

hell_girl.jpg 

Acum e sigur ca vom avea si al treilea sezon din Jigoku Shoujo. Sincera sa fiu sunt putin sceptica in privinta acestui sezon din cauza modului in care s-a terminat sezonul doi. Chiar nu-mi imaginez cu ce poveste pot sa revina…..sper sa am o surpriza placuta. Inca nu se stie cand va avea premiera si nici cate episoade va contine (banuiesc ca tot 26, la fel ca si celelalte doua sezoane).

3 Responses to Hell Girl

  1. madi spune:

    a aparut!!!cel putin pe internet,o sa ai o surpriza foarte placuta mie cel putin mi-a placut aceasta serie la fel de mult daca nu chiar mai mult decat celelalte serii:X:X

  2. T30SiLent spune:

    Jigoku Shoujo Rock ! Mah ce iubesc io animeul asta :X:X:X vai da suntetzi vechi o aparut in 2005 =))=)) gosh ce final :((=(( cred k nu a avut succes animeu si a trebuit sa il termine , nu pot sa il uit , deaia il si continui pe blogul meu :X
    Be CrAzY,
    Teo

    • kmeleon spune:

      oare de ce e asa greu de citit cu atentie continutul unui articol?

      stiu foarte bine cand a aparut Hell Girl 😉 daca citeai cu atentie, vedeai ca eu vorbeam despre cel de-al treilea sezon si daca te uitai la data cand am scris aceasta stire, vedeai ca nu sunt „veche” deloc.

      geeeez!!!

Lasă un răspuns

