The Tower of Druaga – the Aegis of Uruk – trailer

Mie imi place ce vad in acest trailer ….. e pe lista :mrgreen: Din pacate nu stiu data premierei….oricum, va fi in aprilie.

3 Responses to The Tower of Druaga – the Aegis of Uruk – trailer

  1. Nessaja spune:

    Pe AniDb este programat sa inceapa pe 05.04, dar am inteles ca a fost deja difuzat si … surpriza: GONZO au respectat promisiunea facuta si episodul 1 se poate vedea online, gratuit si subtitrat in engleza pe 3 site-uri. Iti las link-ul la YouTube http://www.youtube.com/watch?v=-vgQ6WJ8zhQ&fmt=18 si cu ajutorul http://www.keepvid.com poti sa descarci nu doar fisierul flv, ci si HQ mp4, de 95 MB.
    Sincer, am ras. E plin de parodii si ataca multe clisee. Ma asteptam din moment in moment la o replica gen „Oh my God! They killed Kenny!”, dar chiar daca nu s-au legat de South Park, nu au scapat ocazia sa parodieze un simbol al culturii media din SUA. Daca ar putea sa mentina aceste calitati pe tot parcursul seriei ar putea deveni un mare succes, dar nu-mi pun sperante mari.

  2. kmeleon spune:

    thanks pentru info 😀 …. sper sa am timp maine sa arunc o privire …. mi-ai facut pofta dar am o gramada de treburi
    in fine, vad eu cum ma strecor :->

  3. […] The Tower of Druaga – The Aegis of Uruk – episodul 1 Va spuneam acum cateva zile de acest anime. […]

Lasă un răspuns

