Vampire Knight – trailer

Dintre toate premierele din aprilie pe aceasta o astept cu cea mai mare nerabdare 😀 …. pfoaaaaa ce-mi place cum sunt desenate personajele

 premiera: 7 aprilie

5 Responses to Vampire Knight – trailer

  1. Nessaja spune:

    L-am gasit pe veoh http://www.veoh.com/videos/v65061348QxFfpXC la o calitate mai buna si de pe http://shoku-dan.org/ se poate descarca. Este printre cele pe care le astept si eu. Sezonul asta am zis ca ma rezum la shoujo, asta inseamna 4 serii conform AniDB, dar unele premiere nu au categorie inca. Printre cele 4 este si „Neo Angelique Abyss”.
    Apropo de shoujo, un articol care mi-a placut foarte mult http://that.animeblogger.net/2008/01/21/pride-and-prejudice-allergic-reactions-to-anime-literary-conventions/, mai ales partea cu „shoujo is more manly”.

  2. kmeleon spune:

    am citit si eu articolul ala pentru ca mi-a atras atentia titlul

    pana acum am strans 6 anime-uri pe lista dar s-ar putea sa se mai inmultesca…. asa am patit si cu sezonul de iarna 😛

  3. georgiana spune:

    cum gasesc episodul 5?

  4. georgiana spune:

    la vampire knight

  5. kmeleon spune:

    inca n-a aparut episodul 5….trebuie sa mai astepti cateva zile 😉

Lasă un răspuns

