True Tears – final

true-tears-01.jpg 

Tocmai am terminat de vazut ultimul episod din aceasta serie si trebuie sa spun ca sunt incantata. Imi place ce au reusit sa faca producatorii in doar 13 episoade. Intriga, triunghi amoros, personaje foarte bine conturate, o atmosfera incantatoare si un stil de prezentare impecabil. Ce pot sa cer mai mult?
M-a tinut pe jar pana in ultimul moment, nestiind ce o sa se intample, cu cine o sa ramana Shinichiro. Singura frustrare pe care o am, este vis-a-vis de comportamentul mamei lui Shin. Chiar m-a deranjat ura ei fata de Hiromi…si nici ca am inteles-o. In final, toate personajele interesante au avut parte de un happy-end (sort of) si s-au maturizat intrun mod placut.
Un alt motiv de incantare pentru mine, a fost si coloana sonora excelenta. Rar se intampla sa gasesti un anime la care sa-ti faca placere sa urmaresti de fiecare data opening-ul si ending-ul 😀 .
Daca nu ati vazut pana acum aceasta serie, v-o recomand cu cea mai mare caldura. Merita!!!! 5/5

Regie: Junji Nishimura
Studio: P.A. Works
Original run: 6 ianuarie – 29 martie 2008
Episoade: 13
Opening: Reflectia by Eufonius
Ending: Sekai no Namida by Aira Yuki

4 Responses to True Tears – final

  1. Ada spune:

    In ce gen se incadreaza?

  2. kmeleon spune:

    seinen, comedie romantica, drama
    m-am enervat asa de tare ca nu mai sunt disponibile OP si ED pe youtube, incat am uitat sa pun ping-ul catre primul articol
    poti sa citesti si acolo…..cred ca ar fi pe gustul tau….si nici nu e prea lung 😛

  3. […] pana acum mi-a placut ce-au facut. Ca exemplu pot sa va spun ca tot ei s-au ocupat si de Shigofumi, True Tears, H2O-Footprints in the Sand si Rosario+Vampire, asta vorbind doar de sezonul de iarna . O alta […]

  4. […] si singurul anime la care au lucrat pana acum (in afara de colaborarile cu alte studiouri) este True Tears. Pentru ca acea serie mi-a placut destul de mult (din punct de vedere al graficii a fost […]

Lasă un răspuns

