Vampire Knight (again :D) – episodul 1

Am luat-o razna cu anime-ul asta :)) . Initial am vrut sa urc episodul intreg dar parlitul de Trilulilu n-a binevoit sa mearga, asa ca am ramas la varianta 2: Youtube in doua parti.

Daca vreti sa vedeti si partea a doua, spuneti 😀 / if you want the second part just tell me.

 

ps: voi urca episoadele saptamanal

pps: ce face lipsa forumului din om :mrgreen:

 

UPDATE: am folosit sfatul Nessajei si puteti vedea episodul full AICI

25 Responses to Vampire Knight (again :D) – episodul 1

  1. Nessaja spune:

    Poti incerca site-ul http://www.peteava.ro/ , Reactive de pe http://www.bakaism.net/ a urcat primele 2 episoade integrale din Bus Gamer acolo.
    Despre forum, imi pare foarte rau ca nu am timpul necesar, ma ofeream sa-l fac eu. I miss it.

  2. Nessaja spune:

    PS: Sorry de dublu comment. Imi place header-ul, schimba atmosfera prin culorile lui.

  3. kmeleon spune:

    Ada e responsabila de header-ul meu (pup Ada :*) …. mi-a facut o surpriza cu el
    optasem pentru Trilulilu pentru ca deja am cont facut acolo 🙄
    din pacate, am incercat sa-l micsorez ca sa-l pot urca pe Youtube dar n-a vrut sa mi-l faca sub 100 Mb
    voi vedea ce voi face pe viitor

  4. […] Vash the Stampede wrote an interesting post today onHere’s a quick excerpt […]

  5. ana spune:

    din cate am vazut eu e fain ………imi plac melodiile de la inceput si sfarsit :X:X:X:X

  6. simona spune:

    pey unde vad si celelate episioade pt ca se mentioneaza ca:
    Nessaja spune:
    aprilie 11, 2008 la 6:49 pm

    Poti incerca site-ul http://www.peteava.ro/ , Reactive de pe http://www.bakaism.net/ a urcat primele 2 episoade integrale din Bus Gamer acolo.
    Despre forum, imi pare foarte rau ca nu am timpul necesar, ma ofeream sa-l fac eu. I miss it.

    unde pt ca eu nu le-am gasit

  7. simona spune:

    multumesc oricum le-am gasit 😀 pooop doooolce la voi un sooper anime :X:X:X:X:X:X:X

  8. kmeleon spune:

    pun episoadele in fiecare saptamana aici 😉

  9. simona spune:

    pooop doolce va voi plashe ce faceti voi pupik dulcik pe botik :*:*:*:*:*:*

  10. kira1533 spune:

    asteptam cu interes acest anime si nu am fost dezamagita d el ,kiar d la inceput (cu op)iti capteaza atentia.buna treaba.asteptam continuarea

  11. kmeleon spune:

    asa este 😀 … sunt voci care spun ca este chiar mai bun decat manga…lucru rar in domeniul asta

  12. simona spune:

    ma fascineaza mult animeul asta kmeleon pupik dulcik pe botik :*:*:*:* imi place ce faceti atept episodul urmator :*:*:*:* kiss ya

  13. kmeleon spune:

    k …. te astept sa comentezi la postul cu episodul urmator 😉

  14. simona spune:

    wow glumesti e soooooooooooooooooooooper tareeeeeeeeeee ador episodul asta good work i love it!!!!! bravo!! deci e sooper bune episodul numai cuvinte de lauda bravo pupik dulcik pt un sooper user ca tine ms pt episod

  15. simona spune:

    mi-a placut partea incare a putut pronunta Kaname ce scumpik era :X:X:X:X

  16. kmeleon spune:

    tu vorbesti acum de episodul 7…. deci comment-ul tau trebuia sa fie acolo 😉 …. te rog eu : COMENTEAZA LA EPISODUL CARE TREBUIE

  17. simona spune:

    ok kmeleon sorry :D:D:D:D pupik dulcik :*

  18. simona spune:

    pt nimik appimi fac cont pt a putea posta dar cu nick-ul pretty girl simona pt ca acesta deja exista aici . Pupik dulcik pe botik :*:*:*

  19. alexandra spune:

    e foarte tare, dar am ajuns la ep 7 si nu mai gasesc siteuri pe care sa il vad. youtube sucks si veoh.com e inchis pt romania.
    daca gasesti un site pe care ne putem uitam la anime online 4 free da un mail pls.

  20. kmeleon spune:

    eu le urc in fiecare saptamana aici 😉 …. daca dai click pe categorie ai sa vezi ca le am pe toate

  21. Rukya spune:

    super tare animeul unul din preferatele mele imi plec cum sunt desenste persomajele din anime si asta face k animeul sa fie unul foarte bun de vazut

  22. Rukya spune:

    dati l google scrieti vampire knigh si dati la you tobe si veti vedea multe episoade cu vampire knigt spun asta pentru cei c n stiu

Lasă un răspuns

