Inuyasha – poveste in imagini

Intro zi asa mohorata, m-am gandit sa scriu acest post pentru a iesi putin din pasa proasta in care ma aflu (si poate nu doar eu). Pozele care vor urma sunt din episodul 117 din Inuyasha, unul dintre episoadele mele favorite, si contin cam tot ce reprezinta acest serial: lupta, tristete, IUBIRE, loialitate si nu in ultimul rand, COMEDIE. Singurul regret este ca nu puteti asculta si muzica care insoteste aceasta secventa.

Recunosc, am mai pus aceste poze si pe forum dar, cred ca nu strica sa le vada oricine intra si pe aici.

Povestea este asa: Koga este ranit in lupta cu Renkotsu si, impreuna cu Kagome, Shippo si cei doi insotitori ai lui, se refugiaza intro pestera. In momentul in care Renkotsu se pregatea sa-i omoare folosindu-si una din bombele sale, apare Inuyasha. Acesta ii da lui Kagome haina sa, care-l proteja de flacari, si iese din pestera pentru a se lupta cu Renkotsu. La scurt timp are loc o explozie si…..

Kagome este convinsa ca Inuyasa a murit pentru ca nu mai fusese protejat de haina sa.

Koga nu reuseste s-o opreasca din plans

surprizaaaa… apare Inuyasha

toti sunt uimiti ca traieste

Inuyasha se da mare

Replica lui Koga

Cearta sta sa inceapa

Kagome se arunca in bratele lui Inu

Love is all around

and the fun begins

Baaaaaaaaaka

Concluzia

51 Responses to Inuyasha – poveste in imagini

  1. ana spune:

    =))=)) ……cat de tare e :)):)):)) ……inu :X:X:X:X:X

  2. Andreea spune:

    foarte tare mai vreauu
    MAI SCRIE ALTE POVESTI din imaginatia ta cu inuiasha LA LICEU Kagome – Inuiasha––Kouga ii place de Kagome si vrea sa yo ia lui INUYASHA AI SUNA INTERESANT

  3. kmeleon spune:

    ma bucur ca iti place

    am, totusi, o rugaminte: nu mai lasa mesaje unu’ dupa altu’ aiurea, ca nu esti pe chat sau mess 😉 ….. restul le-am sters

    ps: incearca sa te exprimi romaneste

  4. madalina spune:

    nuj cum pot gasi siteul asta din nou dar presupun k ejti pasionata de inuyasha.Eu cred k e cel mai tare serial ji…numai gandu k are 164 de episode ma termina de aia aj vrea sa te intreb u nuj kte episode are???sau jtii k mai da pe net final episode 2 ji 14 ceva in genu…C reprezinta sau kte episode sunt nu mar interesa dak nar fi in engleza sa inteleg ji yo macar ceva vreau doar sa le vad ji…inuyasha movie 5 e aparut pe net lai vazut?dak da pe ce site??pls dak cumva poti sa imi raspunzi te rog yo din suflet sa o faci…numai k nu preau cred k o sa imi poti raspunde yo ink sper ms mult de tot:*:*:*
    I 😡 INUYASHA

  5. kmeleon spune:

    sa o luam metodic, in caz ca mai nimeresti pe aici 😉

    1. data viitoare scrie normal, asa cum banuiesc ca faci in teza la romana; imi este foarte greu sa citesc ce ai scris mai sus 🙄

    2. inuyasha are 167 de episoade si nu 164, cum ai scris tu

    3. NU EXISTA movie 5, nu s-a facut si nici nu stiu daca se va face; de asemenea nu este anuntata nicio continuare la serial

    4. daca te intereseaza sa vezi cum se termina povestea iti sugerez sa citesti manga

  6. madalina spune:

    scuze…de scris si de 164 stiu ca sunt 167:D:D deci povestea are un final dar este doar povestea nu si episoadele nu?
    si… secventa aia nu stiu daca ai vazut-o cand spune de ultimul episod in care moare kikio odata cu naraku despre ce e vorba?
    si unde pot citi manga?
    presupun k sunt in engleza ajai?
    dar are sigur continuarea?????

  7. kmeleon spune:

    dap, povestea continua in manga
    Kikyo nu moare impreuna cu Naraku 😉
    ultimul capitol din manga a aparut saptamana asta…..poti sa citesti manga AICI …. anime-ul acopera cam pana la capitolul 356, deci poti sa citesti incepand de acolo daca nu vrei sa citesti toata manga

  8. madalina spune:

    dar u jtii secventa aia d 2 min??? in care kikio arde cu naraku?

  9. kmeleon spune:

    nu-mi dau seama despre ce vorbesti

  10. madalina spune:

    http://www.youtube.com/watch?v=mF1HD83d5X0&feature=related nu am mai gasit in alta parte dar uitate la asta

  11. madalina spune:

    si am o rugaminte nu stii vreun anime asemanator cu inuyasha???

  12. kmeleon spune:

    de ce nu te uiti la Bleach?

  13. madalina spune:

    nu stiu … eu vreau ceva sa se asemene mult cu inuyasha pt mine serialul e perfect si grafica si tot:X:X:X:

  14. madalina spune:

    am incercat sa vizionez foarte multe animeuri dar ma plictiseam si tot la inuyasha ajungeam.Am revazut episoadele de sute de ori cred…

  15. kmeleon spune:

    e absurd sa ceri an anime asemanator 🙄 … eu una, nu-l asemui cu nimic
    ti-am recomandat Bleach pentru stiu multi carora le-a placut Inuyasha si mai tarziu au devenit si fani Bleach … eu zic sa incerci 😉 … chiar daca difera grafica, povestea este buna…cel putin in prima parte a seriei…..nu sunt decat 177 de episoade si inca nu s-a oprit :mrgreen:

  16. madalina spune:

    poate e absurd dar cred k a devenit mai mult obsesie decat placerea de a viziona animeul, nici eu nu pot explica;)

  17. kmeleon spune:

    sunt prea multe anime-uri bune ca sa te cramponezi doar la unul 😉 … si eu sunt fan Inu dar toate au o limita … obsesiile fac rau la sanatate 😆

  18. eclair spune:

    eu cred k a fost ok pt k asa s-a intamplat pana la urma gombate

  19. madalina spune:

    sunt foarte multe animeuri bune
    dar eu le prefer pe cele ce au multa dragoste si senimentul iubirii, atunci cand fata e in pericol si personajul pozitiv masculin (ala indragostitu) vine sa o salveze ador fazele astea:X:X:X:X si as dorin un anime deci cu multe lacrimi momente emotionante:X:X:X e prea tare

  20. victor_patanu spune:

    foarte amuzant mia placut foarte bine

  21. madalina spune:

    poate te stesez prea mult dar dami si mie niste titluri despre animeuri cu foarte multa drama si dak stii si siteuri unde pot citi rezumatul:(
    sicer spun ca am incercat sa ma uit la o multime de animeuri si nu am putut tot la inuyasha ma uit lam terminat de citit ji chiar nu stiu ce sa mai fac:( te rog dami un sfat plzzzzzz[-o<[-o<

  22. kmeleon spune:

    vezi ca undeva in dreapta ai un link catre forumul de desene unde ma poti gasi….te invit sa intri acolo si sa vezi ce anime-uri sunt postate….tot acolo putem sa vorbim si despre ce vrei tu 😉

  23. maryana spune:

    super tare si eu sunt inebunita dupa inuyasha e super povestea ta cu imagini dar nu e terminata mai este cand lesina kagome si mai departe

  24. kmeleon spune:

    este terminata din punctul meu de vedere pentru ca am vrut sa ma opresc pe latura comica 😉

  25. deiutza spune:

    foarte tare!!!!!mi-a placut

  26. Amazoana spune:

    Sall… Si eu sunt fan „Inuyasha” dar imi place si „Blech” si „Full metal panic” si „Slayers” si altele… Dap interesant desen animat „Inuyasha” o poveste frumoasa si captivanta.Pacat k are decat 167 de episoade era frumos sa fi avut mai multe sau o continuare „partea a- II-a” a serialului. Oricun a fost si inca este frumos. V salut , Pa Pa

  27. mady spune:

    in sfarsit pot sa vorbesc si eu pe un forum….am o intrebare care nu are raspuns de mult timp:am vazut filmele am vazut cele 167 de episoade am citit manga pana la sfarsit atunci cand kagome ramane de tot cu inuyasha sango are copii cu miroku si asa mai departe…DAR am vazut, numai tin minte sigur unde, o continuare la manga….ea chiar exista??in continuarea aceia era vorba despre sesshomaru si rin.Rin deja era mare, nu intelegeam ce scrie ca nu se vedea scrisul doar am vazut cateva segvente in care sesshomaru o ia de mana pe rin o saruta, cred ,si asa mai departe.Astea chiar sunt capitole noi manga???sau…inca se lucreaza la ele?

    • kmeleon spune:

      in primul rand asta e un blog, nu un forum 😉 intre un blog si un forum este o mica mare diferenta

      in al doilea rand, nu stiu ce ai vazut tu….poate un fanart/fanfic….tot ce exista sub numele de Inuyasha gasesti AICI

  28. mady spune:

    si nu stii de unde as putea sa downloadez inuyasha dar manga…?
    in principiu ideea era ca am vazut o continuare la manga…si am crezut ca se continua povestea…
    Am mai citit undeva ca povestea este acum in scriere dar a intervenit ceva si redactarea povestiri a incetat si vroiam sa ma asigur daca aceasta informatie este adevarata… si sorry… blog

  29. kmeleon spune:

    ce-ai vazut tu e fals…nu exista altceva si n-are rost sa mai cauti

    cu siguranta ca, atunci cand va apare vreo noutate, voi posta stirea pe blog 😉

  30. mady spune:

    si nu stii de unde as putea sa downloadez inuyasha dar manga?

  31. Bogdan spune:

    E super!!!
    Inuyasha, Skayers, Yu YU Hakhusho si Blue gender au fost si sunt animeurile mele preferate!!!
    Nu stiu daca ma credeti, dar am plans la multe episoade…
    Dar eu sunt de la sat(tara) si sa-i *beep*(pe aia de la cablu) ca ne-au scos postul …
    Mi-a parut asa de rau!!!

    • kmeleon spune:

      am ajuns sa editez si comment-uri 😆 …. mai Bogdane, mai
      poti oricand sa-ti iei serialele preferate de pe net…sau sa cauti sa le vezi online pe site-urile de streaming 😉

  32. andr33a spune:

    Mai stiu eu un animeu care e mijto bne stiu mai multe 😛 ca sunt pasionata de naimeuri de mica cuz ma uitam pe animax xD Animeu se numeste Shugo Chara mie imi place 😀

  33. andr33a spune:

    Da acu nu mai merge animax ca l-au scos inteligentii aia x(

  34. cheles nicoleta spune:

    mai trebuie sa m,ai luctezi la ea

  35. cheles nicoleta spune:

    dar e tare si desigur draguta dar trebuie sa mai lucrezi la ea

  36. kmeleon spune:

    n-am ce sa lucrez 😛 astea sunt imaginile, asta e povestea

  37. ei bine nu este buna prea putin

  38. Mya spune:

    Am vazut inuyasha de 5 ori, la rand cred:P atat de mult mi-a placut si cand o sa am timp o sa il revad:P

  39. Mya spune:

    A si povestioara e chiar povestirea episodului 😀

  40. cera spune:

    scuza-ma kmeleon ca postez acest comentariu aici, dar as dori sa stiu de ce nu functioneaza rss-ul de pe desenelecopilariei.com? mi-ar placea mult sa se rezolve problema, pentru ca vreau sa fiu la curent cu tot ce apare pe blog, mersi mult pentru intelegere:P

  41. andreea spune:

    sooooper :))

  42. iulik spune:

    super se vede k iti place inuyasha pacat k nu ai facut mai multe

  43. colorblind spune:

    ador partile de genul asta din inuyasha.. pacat ca s-a terminat

  44. IOANAAAA spune:

    TAREEEE……….vreau sa vad cand fac XXX

  45. dece esra in English nu-mi place da-ca nu era in Englis era mai fain ziceti de -ce era in Enflish?

  46. andreea spune:

    buna sunt andree … este un dezastru nam vazut serialul pana la final. nici filmele… as vrea dar din pacate nam timp .. lucrez . dar as dpri sami spui saitul unde pot citi.
    .. mergand pe metrou si pe autobuz as avea timp sa-l citesc… te roooog

Lasă un răspuns

