Vampire Knight – episodul 2

DA, a iesit !!
N-am apucat sa-l vad pentru ca am vrut sa-l pun intai pe blog.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

6 Responses to Vampire Knight – episodul 2

  1. Nessaja spune:

    L-am descarcat, maine ma uit si eu 😀 O problema cu stream-ul: este mai mare decat pagina si nu apare tot. In codul copiat de pe site sunt si marimile video player-ului, acelea sunt problema.

  2. […] getsugatensho wrote an interesting post today onHere’s a quick excerpt […]

  3. kmeleon spune:

    vazusem ca nu apare bine dar eram prea obosita ca sa ma uit despre ce e vorba:P …. acum e bine 😀

  4. ana spune:

    moama ….ador melodiile de la sf si de la inceput :X …..super calumea anime-u’ pacat ca apare unu p saptamana 😐

  5. Eric spune:

    eu am vazut altfel cele 2 episoade:| … dak te intereseaza baga ID-u meu : ericordie

  6. kmeleon spune:

    multumesc dar nu folosesc mess-ul 😛 …. putem sa comentam aici cum ai vazut tu cele doua episoade :->

Lasă un răspuns

