Vampire Knight – screenshots episodul 3

Initial am vrut sa fac un singur post care sa includa atat video-ul cat si pozele, dar pentru ca episodul cu sub intarzie sa apara, am ramas la vechea formula.

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

3 Responses to Vampire Knight – screenshots episodul 3

  1. […] Mike Steele wrote an interesting post today onHere’s a quick excerpt […]

  2. kmeleon spune:

    stiu…l-am si vazut deja…chestia este ca articolul l-am scris aseara si l-am publicat azi-dimineata fara sa verific daca a aparut episodul …. acum n-o sa mai modific postul

    nasol este ca ma chinui de vre-o patru ore sa-l urc si nu vrea „peteava” sa-l ia 🙄 … mor de nervi aici

Lasă un răspuns

