OST

In ultimii ani doar doua filme mi-au retinut atentia prin OST-urile lor. Despre unul din ele am facut acum ceva timp un post….despre celalalt vreau sa va spun acum. Este o melodie pe care as asculta-o la orice ora din zi sau din noapte, cu aceeasi placere. Am pus un AMV cu unul din anime-urile mele preferate.

Va prezint: Pirates of the Caribbean Theme

BONUS

aceeasi melodie, un alt AMV….also fave

 

ps: recunosc ca mi-am adus aminte de aceste AMV-uri dupa ce i-am vazut aseara pe Andreea si Petrisor la Paso Doble 😳

 

 

 

6 Responses to OST

  1. Nessaja spune:

    Daca vrei facem schimb – eu am albumul de la Pirates of the Caribbean dar nu l-am putut descarca pe cel de la Transformers.

  2. kmeleon spune:

    eu n-am nimic….nici pe ala, nici pe ala…..le ascult pe unde le gasesc pe net

  3. Nessaja spune:

    My mistake, in graba am citit „Despre unul din ele am facut acum ceva timp rost” *ashamed*. Am gasit OST-ul de la Transformers http://myloveavril.blogspot.com/2008/03/transformers-ost.html. O sa-l urc azi pe cel de la „Pirates”.

  4. kmeleon spune:

    =)) si eu in loc sa scriu „am facut” puteam sa scriu „am scris” …. mama ei de graba
    thanks pentru link >:D<

    ps: vom avea forum….si cred ca de data asta e pe bune … a zis Ada ca nu mai trebuie decat sa-i puna chiloteii 😳

  5. Nessaja spune:

    Imi cer scuze pentru intarziere, aici este OST-ul Pirates of the Caribbean: http://www.mediafire.com/?wxmai32gbwm

Lasă un răspuns

