1001 de … peripetii

Ieri, impreuna cu Edi, am facut live-blogging la concertul lui Kylie Minogue ce s-a tinut pe Stadionul Cotroceni. Edi pe stadion si eu in fata compului scriind mesajele lui. Daca vreti sa vedeti cum a fost, va invit sa cititi articolul si comentariile 😀

Oricum, prin ce-am trecut aseara sper sa nu mai trec vreodata….mi-a picat netul de cel putin 10 ori, mi s-a blocat compul de doua ori pentru ca intra Pyuric sa editeze si jaful meu nu suporta, bolduiam anumite cuvinte si nu-mi aparea….cred ca unele mesaje le-am rescris de 4-5 ori 🙄 …. ziceai ca sunt in Zona Crepusculara 😆 Bine ca n-am facut cu inima. Sunt multumita pentru ca, in final, n-a iesit rau deloc.

Mi-ar fi placut sa merg la acest concert pentru ca Kylie este totusi una din cantaretele tineretii mele 😳 Asta e …. maybe next time 😀

2 Responses to 1001 de … peripetii

  1. Pyuric spune:

    Am intrat o singura data sa scot un cuvant pe care il dublasei, soorrryyyyy! Oricum, multumim muuuuuuuuuuult pentru live blogging :*

  2. kmeleon spune:

    ha!!!!…..la mine s-a vazut de doua ori ca editezi….in fine, nu mai conteaza…..bine ca iesit bine….cat despre multumiri…..a fost placerea mea s-o fac 😀

Lasă un răspuns

