Vampire Knight episodul 7

Cadou din partea mea pentru voi ;;) …. enjoy the show :*

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

8 Responses to Vampire Knight episodul 7

  1. Nessaja spune:

    La multi ani! Multa sanatate, dorinte implinite si sa te bucuri de Ana 🙂 Am trecut la ce era mai important 🙂

  2. kmeleon spune:

    wow, ce surpriza 😀 …. multumesc mult :* :* …. trecem peste faptul ca am schimbat prefixul 😆

  3. kmeleon spune:

    iti zisai pe forum, iti zic si aici la multi ani mamiiiiiiiii :X …..ms pt episod trebuie sa ma bag si yo sa le vad 😀

  4. ana spune:

    pfff ce facui uitai sa te deconectez :)) …..scz deci postu de mai sus e al meu :))

  5. […] kmeleon wrote an interesting post today onHere’s a quick excerpt […]

  6. kmeleon spune:

    daca nu ziceai ca e al tau nici nu ne dadeam seama 😆 …. bataie ce-ti dau cand ajung acasa /:)

  7. simona spune:

    hello nice nice ep…..mi-a placut cand a pronumtat kaname :X:X:X:X:X ce scumpik era

  8. kmeleon spune:

    uita-te si la episodul 8 ;;) …. e fain 😀

Lasă un răspuns

