Anime-urile anului 2008 – sezonul de vara

 

Am tot amanat sa scriu postul acesta din simplul motiv ca sezonul de vara mi se pare plictisitor. Sunt destule anime-uri ce vor avea premiera in aceste luni dar, o parte sunt continuari si daca n-ati vazut primele sezoane, nu prezinta interes. Personal, n-am decat un anime pe care-l astept si acesta este Slayers Revolution.

In fine, iata lista:
RoboDz: Fuuun Hen – 02.06.2008 un mare pas….nici macar afisul nu-mi place

Ikkitousen: Great Guardians – 11.06.2008 continuarea la Ikkitousen Dragon Destiny. Din pacate n-am apucat sa vad niciuna din cele doua serii precedente asa ca …pas

Telephaty Shoujo Ran – 21.06.2008 sa vad alte pareri si apoi ma hotarasc

Ultraviolet: Code 044 – 01.07.2008 din nou vampiri 🙄 dar poate ….

Slayers Revolution – 03.07.2008 foarte interesata…abia astept 😀

Hidamari Sketch x 365 – 04.07.2008 hmmmm, comedie …. continuare la Hidamari Sketch ….pica si asta

Tetsuwan Birdy Decode – 05.07.2008 cu siguranta NU

Natsume Yuujinchou – 08.07.2008 parca-parca m-ar interesa, pentru supranatural….sa zic ca am sa incerc un episod …. macar

Mission-E – 10.07.2008 mi se pare interesant, am sa incerc sa-l strecor….  EDIT: Continuare la CODE-E deci iese din lista pentru ca n-am vazut primul sezon 🙄

Blade of the Immortal (Mugen no Juunin) – 14.07.2008 imi era dor de un anime cu samurai…. e pe lista 😀

Zero no Tsukaima: Princess no Rondo – 18.07.2008 – o alta continuare….nu le-am vazut pe celelalte

Yakushiji Ryoko no Kaiki Jikenbo – 24.07.2008 mister, politist….suna interesant

World Destruction – candva in iulie – dupa un joc video….not interested

Koihime Musou – candva in iulie – se pare ca este facut tot dupa joc video…pass

Sekirei – candva in iulie – superputeri….totusi n-am incredere in animeuri in care toate personajele feminine au extra-large tits /:)

 

Sunt si cateva OVA:

Mahou Sensei Negima! Shiroki Tsubasa Ala Alba – 17.07.2008

School Rumble: San Gakki – 17.07.2008

Detroit Metal City – candva in august

Cobra the Animation – 29.08.2008 (trebuie sa-i spun Adei despre el…sunt convinsa ca va fi interesata)

Mai este de mentionat si al 11-lea film Pokemon cu premiera in 19.07.2008

11 Responses to Anime-urile anului 2008 – sezonul de vara

  1. Nessaja spune:

    Pe de o parte ma bucur – am o mare lista de on-hold si asta imi va da timp sa ma ocup de ea. Slayers vreau sa-l vad si eu. Pentru restul planuiesc sa urmaresc blog-urile anime sa vad despre ce este vorba in ele.

  2. kmeleon spune:

    la fel si la mine….lista mare…..cu greu pot sa mai adaug ceva…..plus ca sper sa plec intro vacanta mai lunga si atunci ar fi pacat sa intrerup seriile noi

  3. Nessaja spune:

    THAT animeblog au si ei gata preview-ul pt vara. Hidamari Sketch x365 si Mission-E sunt si ele continuari.

  4. kmeleon spune:

    de Hidamari nu stiam dar la Mission-E am citit ca nu e continuare propriu-zisa la Code-E ci doar au personaje comune…..o sa mai verific inca o data

  5. kmeleon spune:

    verificat pe ANN….ai dreptate…..modific acum

  6. kmeleon spune:

    pfffff, n-am mai intrat de mult pe Tenka Seiha…..ma uit acum …. Thanks :*

  7. Myka spune:

    unde as putea sa vad si eu Ultraviolet ? un site ceva pls 🙂

  8. kmeleon spune:

    deocamdata n-ai unde sa-l vezi pentru ca nici n-a inceput 😉

  9. […] Destruction – trailer Va ziceam, cand am facut prezentarea sezonului de vara, despre un anime numit Word Destruction, realizat dupa un joc Nintendo. Tot atunci spuneam ca nu […]

Lasă un răspuns

