OST

 

Am  urcat pentru voi cele doua melodii ce sunt folosite pentru Opening si Ending la Vampire Knight.
Din pacate nu pot incarca player-ul de la Trilulilu aici, dar va las totusi linku-rile.

ENJOY !!!!!

ON/OFF – Futatsuno Kodoto Akaitsumi

Kanon Wakeshima – Still Doll

 

9 Responses to OST

  1. alexandra spune:

    am gasit si eu un clip misto cu ending song pe live video.
    AICI

  2. alexandra spune:

    hmm. cam lung comment. nu arata bine. mai bine sterge. (scuze)

  3. kmeleon spune:

    nu-i bai….l-am modificat 😀

  4. Myka spune:

    maine viine urmatorul episod!!!!

  5. alexandra spune:

    aham. deci azi e ziua cea mare in care apare ep 10. ieeei

  6. kmeleon spune:

    acum il urc…..putintica rabdare 😀

    @myka: ai primit mail-ul meu?

  7. kmeleon spune:

    ciudat…..e valabila adresa de mail pe care o folosesti aici?….l-am trimis cand cautai melodiile de la VK

  8. Myka spune:

    e valabila, ca eu folosesc doua id-uri

Lasă un răspuns

