Bleach OST (1)

Pentru ca Bleach este un anime cu intindere mare, 174 de episoade (ongoing), 2 speciale si 2 filme (al treilea e pe drum), si coloana sonora este pe masura. Va propun ca astazi sa ascultam opening-urile de la seria TV, urmand ca in viitor sa va vorbesc si despre restul.

Opening #1 – Asterisk / Orange Range (trebuie sa va spun ca aceasta trupa este una din preferatele mele, mai ales dupa Ikenai Taiyo)

 

Opening #2 – D-tecnolife / UVERworld

Opening #3 – Ichirin no Hana / High & Mighty Color

 

Opening #4 – Tonight, Tonight, Tonight / Beat Crusaders

 

Opening #5 – Rolling Star / YUI (unul dintre favoritele mele 😀 )

 

Opening #6 – Alones / Aqua Timez

 

Opening #7 – After Dark / Asian Kung-Fu Generation

 

Opening #8 – Chu-Bura / Kelun (sa nu va speriati ca se termina mai repede; inca nu a aparut versiunea full)

7 Responses to Bleach OST (1)

  1. […] The Gamerâs Litter Box wrote an interesting post today onHere’s a quick excerpt […]

  2. Alina Daniela spune:

    Ok, pot sa spun ca mi-ai dat de lucru :)) s-a dus innvatatul meu pe cateva ore bune :))

  3. Alina Daniela spune:

    pai m-am pus pe cautat ost-ul de la bleach
    si l-am gasit
    in 2 variante 😡 e prea tare :x, iar acum in loc sa invat stau si ascult muzica :))

  4. kmeleon spune:

    grav :)) sa nu ma injuri :))

  5. Alina Daniela spune:

    nu te injur…ca imi place, am descoperit ca ma ajuta sa ma concentrez si invat un picut mai bine…. so thanks :*

  6. […] OST (2) Va spuneam acum doua saptamani despre melodiile folosite ca opening-uri pentru seria Bleach. Iata ca astazi va voi oferi spre […]

Lasă un răspuns

