Vampire Knight – episodul 11

Incepem sa aflam niste raspunsuri. Enjoy!!!!

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile. 

10 Responses to Vampire Knight – episodul 11

  1. Myka spune:

    OMG!!!!!!!!! Love it!!!!!!

  2. kmeleon spune:

    n-am apucat inca sa-l vad =(( …. sunt la servici :((

  3. Alina Daniela spune:

    deci e prea tare i think i’m in love :))

  4. kmeleon spune:

    ^ eu sunt „dusa” de mult 😆

  5. Larisa spune:

    A fost super tare acest capitol…Pacat ca urmatorul capitol vine tocmai saptamana viitoare.. :((

  6. Myka spune:

    de ar fi in fiecare zi cate unul, dar trebuie sa il lucreze alea alea ;)) sa vada ce s-a mai intamplat in manga ;)) yuuki in urmatorul episod o sa se duca la maria sa isi dea sangele, petru a-l salva pe zero, abia astept sa vad :X

  7. kmeleon spune:

    e mai „thriller” asa …. sa asteptam de la o saptamana la alta 😆 …. am fost tentata sa citesc manga la un moment dat dar m-am razgandit …. imi place sa ma gandesc la ce se poate intampla in episodul urmator

  8. Myka spune:

    adrenalina e in crestere 😀

  9. kira3379 spune:

    din pacate am ajuns cu manga la capitolul 28.spun din pacate pt k as fi vrut sa nu fi citit.era mai bine sa las animeul sa imi spuna c sa va intampla pana la final.e mult mai interesant asa!oricum nu am de gand sa continui…asta dak ma voi putea abtine!

  10. kmeleon spune:

    asta e unul din motivele pentru care n-as citi manga-ul de la un anime ongoing…..strica toata surpriza :mrgreen:

Lasă un răspuns

