Bleach OST (2)

Va spuneam acum doua saptamani despre melodiile folosite ca opening-uri pentru seria Bleach. Iata ca astazi va voi oferi spre ascultare o parte din ending-uri. In total sunt 16, iar astazi vom avea primele 8.
Enjoy the music!!

Ending #1
Life is like a boat / Rie Fu – o balada foarte dulce…love it

Ending #2
Thank you!! / Home Made Kazoku

Ending #3
Houkiboshi (Comet) / Youhna – imi place clipul asta foarte mult pentru ca apar toti capitanii, locotenentii si altii din Soul Society …. Toushiiiiii 😳

Ending #4
Happy people / Skoop on Somebody

Ending #5
Life / Yui – this is a fave too

Ending #6
My Pace / Sunset Swish – mistoc si asta, usor de tinut minte ritmul 😀

Ending #7
Hanabi / Ikimono-gakari

Ending #8
Movin!! / Takacha

9 Responses to Bleach OST (2)

  1. […] rroknedaj wrote an interesting post today onHere’s a quick excerpt […]

  2. Alina Daniela spune:

    Toshiro Hitsugaya – THIS LIGHT I SEE este o melodie super….si exact vocea personajului

  3. kmeleon spune:

    urmeaza, urmeaza :mrgreen: … stai sa termin cu ending-urile

  4. Sisteru` spune:

    eu am scris un post cu top5 ost Bleach, doar pentru ca am ascultat un album al celor de la Aqua Timez 😀

    • kmeleon spune:

      aici am ramas restanta cu niste melodii… trebuia sa urmeze un al doilea post dar am uitat de el 😳

      la mine se intampla invers: vad un anime cu ost bun si atunci caut formatia sau solistul care interpreteaza 😆 … asa mi s-a intamplat la Shugo Chara cu Nana Mizuki

  5. Sisteru` spune:

    cam la fel si la mine, dar ma pot caracateriza ca fiind coletionara impatimita si caut toate albumele trupei ale caror piese le-am auzit in anime-urile respective, si din una in alta am ajuns sa fiu „fana” Arashi:))si fana Mika Nakashima (din cauza animeului Nana)

  6. Sisteru` spune:

    ce tare!
    eu inca ma mai „cert” cu prietenul, ca nu intelege aceasta pasiune a mea…dar nu conteaza 🙂
    apropo ce blog are fiica?

Lasă un răspuns

