Vampire Knight episodul 13 – Final sezon

Inima imi plange…ultimul episod din acest sezon 😥
Ne vom reintalni cu eroii nostri in octombrie. Pana atunci…..

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile. 

 

14 Responses to Vampire Knight episodul 13 – Final sezon

  1. Alina Daniela spune:

    Ce tare a fost, ce rau imi pare ca se termina acuma :(( nu am rabdare pana in octombrie 😦

  2. kmeleon spune:

    welcome to the club 😥 😥

  3. alexandrabalan spune:

    oooooooooooooooooooooooooof pana in octombire .
    :(:(

  4. kira3379 spune:

    din cate am inteles p 6 0ctombrie va aparea cel de-al 2 lea sezon,dak e asa pana atunci voi revedea de cate ori voi avea ocazia prima serie!sunt asa d frumoase…le ador

  5. kmeleon spune:

    mda, pe ANN este pusa data de 6 octombrie……however, pe site-ul oficial nu apare decat octombrie …. vom vedea 😛

  6. deea spune:

    va recomand sa cititi manga…:D:D veti afla mai multe…pana in octombire:(

  7. kmeleon spune:

    nope, prefer sa nu ma spoileresc …. e prea fain anime-ul :heart:

  8. deea spune:

    asha am zis shi eu prima data..dar apoi am citit undeva ceva care m-a facut curioasa si nu am putut rezista 😀 nu sunt fana a anime-urilor pt k ma plictisesc repede de ceva dar asta chiar e draguts…:D

  9. kmeleon spune:

    mie mi se pare plictisitor sa citesc manga 🙄

  10. emma spune:

    e vorba de al 2-lea sezon din hellsing?

  11. gaby spune:

    ador anime.dar dintre toate cel mai frumos e Vampire Knight.e super .nu prea am inteles pe cat octombrie si in ce an?ms mult pt raspun va pup.

Lasă un răspuns

