Slayers Revolution-screenshots episodul 1

N-am avut rabdare si m-am uitat la primul episod nesubtitrat. Bineinteles ca n-am inteles o boaba din ce se vorbea 😳 dar cu toate astea l-am urmarit cu placere. Cu ocazia asta am facut si „cateva” capturi.

Abia astept sa apara subtitrarea.

  

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

2 Responses to Slayers Revolution-screenshots episodul 1

  1. Nessaja spune:

    A aparut primul episod subtitrat, l-am descarcat de pe http://lolipower.org/ .
    Mi-a placut, insa grafica este putin in stilul „moe”, not my taste. Dar au pastrat desenul personajelor, thumb up.
    Imi cer scuze pentru absenta, o sa explic pe forum.

  2. kmeleon spune:

    am vazut
    articolul era scris de ieri, in ideea ca azi trebuia sa plec, lucru care evident nu s-a mai intamplat 🙄

    abia acu, am vazut ca nu s-a publicat cum trebuie 😳 … trebuie sa-l bibilesc cand ma intorc

    thanks anyway oentru info…..prompta ca de obicei 😀

Lasă un răspuns

