Itazura na Kiss – new ending

Incepand cu episodul 13, Itazura na KIss are un nou ending. Inca nu m-am hotarat daca imi place mai mult decat primul 😆

4 Responses to Itazura na Kiss – new ending

  1. Alina Daniela spune:

    super tare finalul asta 😀

  2. kmeleon spune:

    eu tot nu m-am hotarat daca e mai bun decat primul 😳 …. oricum, sper sa nu modifice si openingul :S pentru ca ala chiar imi place foarte mult

  3. Lumi spune:

    Suna ca endingul de la xxxHOLiC Kei si ma intrebam daca nu cumva chiar e cantat de Ayuse Kozue si Seamo. Stie cineva daca asa e? Pe ANN scrie doar „Ayu” la artist.

Lasă un răspuns

