Recomandari

Cateva scurte recomandari in caz ca nu stiti la ce sa va uitati:

1. Am tras cu ochiul la episodul 14 din Itazura na Kiss  versiunea raw 😳 Trebuie sa-l vedeti. YUMMMMMMYYYYY!!!! – asta in cazul in care ati vazut si celelalte episoade de pana acum 😆 … daca nu, va spun ca este un show ce nu trebuie ratat.

2. Am vazut primul episod (si sunt in asteptarea celui de-al doilea) la World Destruction. Este promitator 😀

3. BakaWolf & m.3.3.w. face subtitrarea la Telepathy Shoujo Ran – am vazut primul episod si celelalte doua sunt programate astazi. E BUN.

4. Tot BakaWolf & m.3.3.w. a anuntat pregatirea unui alt show ce mi s-a parut demn de a fi luat in seama: Nogizaka Haruka no Himitsu.

Sper sa gasiti ceva interesant printre titlurile de mai sus si va las cu cateva screenshots din Itazura….sa va fac pofta 😆

  

  

  

  

  

  

 

PS: m-am hotarat sa ma uit la Zero no Tsukaima – n-am de vazut decat 25 de episoade din sezoanele precedente si unul din sezonul actual….piece of cake :mrgreen:

4 Responses to Recomandari

  1. Alina Daniela spune:

    itazura na kiss chiar e ultimul episod?:(( nu-i corect, e prea tare animeul….

  2. kmeleon spune:

    nu e frate ultimul episod….de unde v-a venit chestia asta? am mai citit si pe altii care spuneau ca e ultimul 🙄
    episodul urmator va fi cu luna de miere 😀

  3. Alina Daniela spune:

    aha…npai de unde mi-a venit ideea…de pe peteava.ro…unde scria la sfarsitul titlului end :))
    ce bine ca nu e ultimul 😡

  4. kmeleon spune:

    ah, ai vazut si tu episodul RAW pus de babyface 🙄 … i-am lasat comment ca nu e ultimul episod….induce lumea-n eroare 😆 😆

Lasă un răspuns

