BIG MISTAKE !!

Intro zi, cand ma plictiseam, sa tot fie o saptamana de-atunci, m-am apucat sa iau la mana trailerele sezonului de vara. BIIIIIG MISTAKE! BIG! HUGE!! Poate va intrebati de ce. Simplu. Pentru ca m-am procopsit cu 4-5 titluri in lista mea de ongoing. Poate ziceti ca nu e mare lucru…5 serii, cate un episod pe saptamana….merge. WRONG!! De ce? Pentru ca lista mea avea deja 8 titluri, pentru ca mai am 3 serii mai vechi pe care le vad, pentru ca am mai mult de lucru la job, pentru ca au aparut alte chestii la care trebuie sa fac fata, pentru ca…pentru ca…

Eeeh, de-ajuns cu vaicareala. Am sa va spun acum care sunt acele titluri, poate va tenteaza si pe voi:

Zero no Tsukaima – Princess no Rondo….da, am vazut si primele doua sezoane si urmeaza sa va povestesc despre el

World Destruction….he-he-he, v-am spus ca ma tenteaza

Telepathy Shoujo Ran…un show bun de la favoriti mei in ale subtitrarilor

Nogizaka Haruka no Himitsu…tot de la favoritii mei

Blade of the Immortal…primul episod abia a aparut

POOR, POOR ME !!!!! :mrgreen:

One Response to BIG MISTAKE !!

  1. […] Special A, Vampire Knight, Nabari no Ou, Kurenai, Druaga, Soul Eater – in vara au fost mai putine – World Destruction, Natsume Yuujinchou – in schimb m-am bucurat din nou de Slayers, iar despre sezonul de toamna ce sa […]

Lasă un răspuns

