Scurte

Cateva scurte despre ce am mai facut, ce am mai vazut 😀

  1. Pe Desenele Copilariei am pus primul film DragonBall, Curse of the Blood Rubies – daca nu l-ati vazut va invit sa-l vedeti acolo.
  2. Tot acolo am scris zilele trecute un prim articol despre Yu Yu Hakusho – check it out!!
  3. Nessaja pune la ea pe blog episoadele din Slayers Revolution – daca n-ati apucat sa le vedeti mergeti acolo pentru ca e o serie ce nu trebuie ratata!
  4. A iesit episodul 5 din Nogizaka Haruka no Himitsu asa ca pe seara puteti sa-l vedeti aici 😀
  5. Astazi e anuntat sa apara si episodul 19 din Special A … eu astept cu nerabdare episodul 18 din Itazura na Kiss pentru ca preview-ul de la sfarsitul episodului 17 il anunta foarte interesant (Naoki vede in sfarsit cum e sa fie in pielea lui Kotoko :mrgreen: )
2 Responses to Scurte

  1. Nessaja spune:

    Mc pt mentionare. Din nefericire, FUnAnimation a trimis c&d grupurilor care traduceau Slayers Rev si acum nu mai e nimeni care sa se ocupe de serial. Sper sa apara vreun grup anonim.

  2. kmeleon spune:

    am vazut si eu la ei pe site 😥 … si sunt dispeeeeeeeee 😥

Lasă un răspuns

