UPDATE sezonul de toamna 2008

Un mic update la sezonul de toamna. Avem doua serii in luna septembrie dintre care una arata foooaaarte bine

Mach Girl – 13.09.2008 – spinoff la Speed Racer

Hakushaku to Yousei – 28.09.2008 – traducere Count and Fairy – foarte misto desenate personajele … I think I’m in looooved – inca nu am un trailer sa va arat dar puteti vizita pagina oficiala

In octombrie mai sunt:

Tales of the Abyss – serie 26 episoade – face parte din franciza „Tales of” din care poate ati vazut Phantasia, Eternia sau Symphonia – arata destul de bine ca sa fiu curioasa chiar daca e facut dupa un videogame

Junjou Romantica – sezonul 2 – mult-vizionatul yaoi revine cu cel de-al doilea sezon

Stitch! – 08-10.2008 – nu-mi place genul

Kuro Shitsuji – serie – imi place majordomul, cel putin atat cat se vede din PV…. vom vedea

Akane-Iro ni Somaru Saka – cred ca o sa fie o comedie simpatica (trailer-ul este de la videogame)

Shikabane Hime: Aka – serie actiune, supranatural

Michiko to Hatchin – serie actiune

Clannad After Story – 02.10.2008 – serie 13 episoade, romance, continuarea seriei Clannad

2 Responses to UPDATE sezonul de toamna 2008

  1. […] 2 sezonul de toamna 2008 Mda, m-am grabit sa fac UPDATE-ul si am uitat cateva titluri importante  Pentru ca niciunul dintre ele nu are trailer, va las […]

  2. […] to Yousei PV Eiiiiii, si iata ca feelingu’ meu nu m-a inselat . Voi urmari acest anime cu siguranta si cand o sa vedeti clipul s-ar putea sa-mi dati dreptate. […]

Lasă un răspuns

