Itazura na Kiss – episodul 19

Dupa ce vezi un asemenea episod cuvintele sunt de prisos. Merita toata asteptarea de la o saptamana la alta.

Pot sa va spun cu mana pe inima ca acest anime urca vertiginos in Top 10. Cel putin in privinta celor gen romance este clar pe primul loc.

ENJOY!!!!!!!! … I sure did

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

3 Responses to Itazura na Kiss – episodul 19

  1. Alina Daniela spune:

    l-am vazut si eu mai devreme…e prea tare…:x

  2. kmeleon spune:

    m-am uitat la intreg episodul cu un zambet laaaaaaat pe fata 😳

  3. kagomega spune:

    este un anime cum nu am mai vazut de mult. Superb, deja nu mai am rabdare pana la urmatorul episode!!

Lasă un răspuns

