Vampire Knight Guilty trailer

Yupiiiiiii ! De astazi avem si trailerul oficial al sezonului 2 din Vampire Knight. Cu ocazia aceasta putem sa ascultam si noul opening interpretat de trupa ON/OFF. Noua melodie se numeste Rondo.

25 Responses to Vampire Knight Guilty trailer

  1. Alina Daniela spune:

    abia astept sa ilvad, sunt extra curioasa….si nu mai am rabdare de loc :))

  2. Myka spune:

    imi place la nebunie
    :X:X:X

  3. Myka spune:

    si eu sunt nerabdatoare sa vad ce urmeaza :D:D:D

  4. Bebeko spune:

    :X:X sooooper

  5. […] Knight Guilty PV full version Saptamana trecuta va spuneam despre proaspatul PV la sezonul 2 si iata ca astazi descopar ca acel clip de 1:52, de fapt noul opening al seriei cantat […]

  6. 7green:X spune:

    azi suntem in 6 oct si se presupunea k apare sezonul 2 si…nu`l gasesc:|dak cnv poate sa ma lamureasca si p mn plzz!!!…btw adooorr video asta:X:X:X

  7. Nessaja spune:

    Sezonul 2 incepe maine, pe 7.10. Apoi trebuie asteptat pana un grup il subtitreaza, asta dureaza in functie de grupul care se ocupa de el – unele il lanseaza a doua zi, altele dupa cateva zile.

  8. Alexandra spune:

    Buna,

    Vedeti ca il gasitit pe Youtube deja! http://www.youtube.com/user/kirinuploader

    Primul episod, prima parte la http://www.youtube.com/watch?v=cLbflNYyTnU

  9. kmeleon spune:

    daca citeai blogul vedeai ca deja am pus primul episod si am s-o fat in fiecare saptamana 😉

  10. ayame spune:

    soooooper…. am vazut primul sezon pana la ep 10 si desi la inceput doream sa se termine cat mai repede acum nu mai vreau asta… m-a tinut in fata PC-ului atatea ore… sound trackul e mortal iar al doilea sezon pare la fel de tare!!! abia ast sa-l vad… dar oare vor face si un al treilea sezon? 😉

  11. kmeleon spune:

    din ce au anuntat pana acum, NU….animeul e destinat sa aiba numai 26 de episoade 🙄

  12. symonyk spune:

    kmeleon lasa te rog id-ul tau ca vreau sa te intreb cv:P

  13. symonyk spune:

    love vampire knight:x

  14. kmeleon spune:

    nu intru pe mess….daca vrei am o adresa de mail la ABOUT….poti sa-mi trimiti un mail 😉

  15. symonyk spune:

    vreiam sa te intreb daca ai episodul 18 si celelalte dupa…

    am cautat pe youtube…dar sunt numaipana la 17:( si as vrea sa vad tot animeul…daca stii vreun site pe care le gassesc sa-mi spui si mie plz…sau daca le ai tu sa mi le trimiti…multumesc anticipat:X

  16. kmeleon spune:

    nu exista niciun episod 17 sau dupa 😀

    Vampire Knight – primul sezon – are 13 episoade

    Vampire Knight Guilty – este al doilea sezon si a ajuns, dupa cum poti vedea aici pe blog, la episodul 4 ….. acest sezon va avea tot 13 episoade…..in total 26 de episoade

    toate episoadele aparute pana acum le gasesti aici si le vei gasi si pe viitoarele 😉

  17. symonyk spune:

    aha,,,ciudat ..:P pe youtube am gasit si episodul 17 :-??in fn :*:* multumesc:*:*

  18. kmeleon spune:

    episodul 17 este de fapt episodul 4 din Vampire Knight Guilty 😉

  19. symonyk spune:

    m-am uitat imediat ce mi-ai zis:)) …imi cer scuze…greseala mea:P:*

  20. kmeleon spune:

    n-ai pentru ce sa te scuzi…..e usor de facut greseala asta 😆

  21. Andr33a spune:

    Sunt o mareeee fana a VK. e cel mai thare anime!

  22. inaio spune:

    dar nu are cum sa aiba 26 de episoade ar fi muult prea scurt shi e prea frumos shi tare sa se termina asa de repede

  23. kmeleon spune:

    @ inaio: atat are … uite, citeste aici si aici

Lasă un răspuns

