Bleach: DiamondDust Rebellion

In sfarsit a dat D-zeu!! Dupa luni bune de asteptare iata ca in sfarsit pot sa ma declar multumita. Aveam oarece emotii in privinta continutului dar sunt incantata de el.
Actiunea nu taraganeaza deloc, tot filmul este numai miscare. Lucrul care m-a incantat cel mai mult este concentrarea pe shinigami, in special pe Capitani si Locotenenti.  Asa cum s-a vazut si din trailere, rolurile principale le au Hitsugaya si Ichigo, si temerile mele ca Toshi sa fie considerat tradator pe tot parcursul filmului s-au raspandit dupa primul sfert de ora.
As vrea sa va povestesc mai multe dar parca nu ma lasa inima sa va rapesc din placerea vizionarii filmului. Va spun doar ca este de departe mult mai bine realizat decat tot ce s-a facut pana acum in Bleach (exceptantad, poate, Soul Society arc), ca o sa aveti ocazia sa va „lafaiti” in abilitatile shinigami-lor, ca o sa-l vedeti pe Byakuya schitand un zambet pentru Ichigo (wow) si ca Toshi e mai serios dar in acelasi timp mai uman ca niciodata.

Va las cateva capturi, asa pentru stimulare.

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

11 Responses to Bleach: DiamondDust Rebellion

  1. Alina Daniela spune:

    PRea tare..:D .dar o mica rugaminte am si eu pls pls…unde il pot gasi pe torente, ca eu am cautat pe vreo 5 site-uri de torente si nu am gasit nimic 😦

  2. kmeleon spune:

    n-ai pentru ce … astept pareri…vreau sa vad daca sunt singura careia i-a placut atat de mult….dpmdv e bestial

  3. Alina Daniela spune:

    mda…mie nu merge sa il vad cu bsplayer, mediaplayer, winamp…. 😦 si am si niste kituri ca sa pot vedea orice format de film 😦

  4. kmeleon spune:

    geeeez, ce ginioane ai … nu stiu de ce mai foloseste lumea bsplayerul 🙄 … cauta pe net Gom Player…este free, se instaleaza foarte repede si vede aproape orice format de fisier…..si renunta la bsplayer 😉

  5. ana spune:

    moama ce capturi ai facut 🙂 …deci trebe neaparat sa il vad si yo 😀

  6. Alina Daniela spune:

    am reusit sa il vad aaseara, mi-am amintit ca am un un program de vazut filme care nu l-am folosit niciodata…si l-am vazut cu ala ….deci e prea tare filmul :X e foarte frumos….cred ca azi il vad din nou 😀

  7. kmeleon spune:

    😆 eu astept sa se mai dospeasca putin 😆

  8. […] dupa data de 7 octombrie. Programul pe ANN . Daca nu ati apucat sa vedeti cel de-al doilea film, DiamondDust Rebellion, gasiti pe blogul lui Reactive, linkuri pentru subtitrare in […]

  9. […] reamintesc si ca cel de-al doilea film a avut premiera in decembrie 2007, a fost scos pe DVD in septembrie 2008 si tot atunci a aparut si […]

Lasă un răspuns

