Hana Yori Dango-Tsukasa Domyoji

Azi mi-a venit un chef nebun sa revad Hana Yori Dango (live-action series) si pentru ca mai am de asteptat pana ajung acasa, mi-am rasfoit putin capturile ce le-am facut la primele episoade. Va las si voua cateva, avand ca personaj principal pe Tsukasa, mostenitorul impertinent al imperiului Domyoji .
Trebuie sa recunosc ca Jun Matsumoto a jucat foarte bine rolul de rasfatat nesimtit, pe alocuri prost de-a dreptul dar totusi sensibil si dornic de afectiune, baiat de bani-gata.

4 Responses to Hana Yori Dango-Tsukasa Domyoji

  1. Asuka spune:

    Hana Yori Dango a fost bun , bine …sincer au fost momente in care m-a plictisit mai ales in sezonu 2 . Sezonul 1 a fost mai funny , 2u cva cam dramatic pentru gusturile mele ….

    Si da , Matsumoto a jucat super , bine „calitatile” p care le are in jdorama asta sunt oricum inascute :))))))

    Cat despre movie…ehm ce pot spune , pe mn m-a amuzat total :)))))

    jya na! XD

  2. kmeleon spune:

    seria asta are o distributie reusita….mi-a placut din toate punctele de vedere si DA, sezonul doi a fost taraganat pe alocuri dar…..a fost frumos :X

  3. Sisteru` spune:

    intradevar drama e faina, Matsujun se pricepe sa joace un rol. Ce nu mi-a placut la el ca actor felul in care a interpretat in Gokusen 1.

Lasă un răspuns

