Shikabane Hime trailer

Pfooaaa, ce m-a lovit trailerul asta … si melodia la fel. Daca nu v-ati dat seama cine canta (desi mi se pare imposibil pentru cunoscatori) aflati ca este Angela, cea care ne-a incantat urechile cu openingul de la Heroic Age. Melodia se numeste „Beautiful Fighter” si va fi openingul pentru aceasta serie ce va avea premiera in data de 2 octombrie.

One Response to Shikabane Hime trailer

  1. […] 1. Imi fac mea culpa pentru ca n-am apucat sa va povestesc despre Shikabane Hime:Aka  (nu e vina mea ca ziua n-are 48 de ore)  , o sa incerc sa-mi repar vina. Cu toate astea vreau […]

Lasă un răspuns

