Skip Beat!

Incep azi seria posturilor dedicate sezonului de toamna cu cel mai proaspat aparut, referindu-ma la subtitrare.
Trebuie sa recunosc ca l-am cautat in fiecare zi de cand a avut premiera si aceasta din cauza ca toate opiniile pe care le-am citit despre manga au fost foarte bune … plus ca … I’m a sucker for this kind of story.
Ieri de dimineata am avut placuta surpriza sa descopar ca a aparut o subtitrare, facuta de Chihiro (grup pe care nu-l apreciez deloc) si neavand rabdare sa astept ceva mai bun m-am repezit vultureste asupra ei. Intre timp a fost difuzat si episodul 2 asa ca ma astept sa vina subtitrarea si pentru acesta. Daca vreti sa-l descarcati il gasiti AICI.

Skip Beat! spune povestea unei fete, Kyoko Mogami, care munceste cat e ziua de lunga pentru a fi capabila sa-i ofere prietenului ei, Shotaro Fuwa, toate cele necesare, casa, masa, etc. Shotaro este un tanar cantaret, cu o cariera stralucita in fata, in varsta de 16 ani. Kyoko este indragostita de el inca de pe vremea in care locuiau in orasul natal. Shotaro, speriat de gandul ca la maturitate va trebui sa intre in afacerea familiei, neputand astfel sa-si urmeze visul de a deveni faimos, hotarase sa plece de acasa pentru a-si face o cariera in muzica. El ii propusese lui Kyoko sa-l insoteasca in capitala si aceasta acceptase fara sa mai stea pe ganduri. Ajunsa acolo descoperise ca viata nu este roz si daca vrea sa reziste trebuie sa munceasca din greu. Incet-incet relatia celor doi se racise, Shotaro fiind mult prea preocupat de cariera lui si de dorinta de a-l intrece pe actorul Ren Tsuruga in preferintele publicului feminin, iar Kyoko ramasese cu munca si grijile intretinerii. Intro buna zi Kyoko descopera, ascultand o conversatie, ca Shotaro nu statea cu ea decat ca sa profite de avantajul de a avea o persoana care sa-l ingrijeasca si ca nici prin cap nu-i trecea sa aiba o relatie serioasa cu ea. In acel moment lumea ei, creata in jurul lui Shotaro, se prabuseste si decide ca se va razbuna. Primul lucru pe care il face este sa-si schimbe infatisarea, care intre noi fie spus, lasa foarte mult de dorit din cauza ca nu-si dedica nicio secunda ingrijirii ei.

Impresii
Primul episod nu m-a dezamagit, in ciuda parerilor ca grafica e cam slabuta….I can live whit that. La inceput mi s-a parut ca Kyoko e cam prea bleguta in relatia cu Shotaro dar transformarea de la sfarsitul episodului a fost exact pe placul meu. Shotaro este genul love and hate, arata bine dar are un caracter infect, asa ca abia astept sa vad cum ii da Kyoko peste nas. Mai astept cu nerbdare sa vad ce rol va avea Ren in toata poveste pentru ca n-am vrut sa ma spoileresc citind manga si bineinteles ca mai astept si aparitia altor personaje interesante.
Una peste alta, cred ca va fi un show bun, o comedie romantica pe placul meu.

Va las si cateva capturi din primul si al doilea episod.

  

  



7 Responses to Skip Beat!

  1. Anka spune:

    🙂 Dap, ii un anime interensant momentan au aparut 10 episoade SI II PREA TARE 🙂 Kyoko este oelaca cam nebuna ceea ce face serial interesant >:)

  2. kmeleon spune:

    asa este…..am ras la ficare episod de nebunia ei

  3. Anca spune:

    eu am citit manga.. pana la 131.. partea 132 am vazut-o doar in chineza.. deci n-am inteles mai nimic. Anime-ul e super.. dar sincer mai mult mi-a placut manga.. e mult mai complex… deabea astept sa apara si restul editiilor… am citit ca o sa apara in ianuarie martie si mai.. can’t wait 😀

  4. kmeleon spune:

    nu vreau sa citesc manga …. e mai palpitant sa nu stiu ce urmeaza

  5. SailorMoon spune:

    nee, torrentul a fost inlaturat

  6. kmeleon spune:

    ^ tocmai d’aia ti-am pus in PM pe forum, linkul de unse poti sa descarci

  7. […] Beat! – Vremea razbunarii Nu va lasati inselati de titlu. Vremea razbunarii lui Kyoko inca n-a sosit dar, incepand cu episodul 17 si continuand cu 18, putem sa vedem o licarire din ce va […]

Lasă un răspuns

