KuroShitsuji

Aseara am vazut primul episod din aceasta serie si, desi nu prea obisnuiesc sa-mi spun impresiile dupa doar primul episod, nu m-am putut abtine s-o fac.

La inceput nu am fost foarte hotarata sa urmaresc acest serial dar dupa primul episod am ramas putin intrigata de poveste si mai mult ca sigur am sa mai urmaresc 2-3 episoade dupa care voi vedea daca-l duc pana la capat. De ce nu eram hotarata? Pentru ca ma gandeam: iar o serie cu majordom (vezi Kimiaru sau Hayate), iar o serie cu un pusti cu un ochi ciudat (vezi Rental Magica).

  

Totusi primul episod m-a prins de la bun inceput: pustiul pare a face un legamant ocult. De ce? Inca nu se stie. Cu cine? Din nou nu se stie. Apoi vine Opening-ul, care este de departe unul dintre cele mai faine din acest sezon de toamna.

Pustiul este mostenitorul unei foarte influente si bogate familii din Marea Britanie, Phantomhive. Conditiile in care si-a pierdut parintii la o varsta asa frageda sunt inca neclare (probabil ca daca as vrea sa citesc manga, as afla raspunsurile). Afacerile familiei sunt multe dar cea mai importanta pare a fi o fabrica de jucarii. Langa el se afla tot timpul Sebastian, majordomul priceput la toate dar care, in anumite situatii, mi s-a parut cam … creapy. Cumva cred ca are legatura cu legamantul facut de pusti.

  

  

Pe langa ei mai avem patru bucati servitori total inutili, responsabili se pare cu partea funny a seriei. cei patru sunt: Bard – bucatarul familiei (care reuseste sa arda toata bucataria), Finian – gradinarul domeniului (care reuseste sa distruga gradina exact inaintea venirii unui oaspete important), Meirin – fata in casa ( impiedicata si cu niste ochelari care tot timpul sunt sparti) si Tanaka – valetul (ce nu pare a face niciodata nimic decat sa bea ceai).

  

  

  

In primul episod, Ciel Phantomhive primeste vizita unui partener de afaceri. Inainte sa serveasca masa pustiul il invita sa joace un joc ciudat (ceva genul Piticot dar mult mai terifiant). Pe masura ce jocul avanseaza, musafirul ajunge sa-si piarda picioarele (in joc, bineinteles) si in final sa fie incinerat. Facand o pauza, acesta merge sa dea un telefon si astfel aflam ca voia sa-l insele pe Ciel. In final, toata povestea se incheie aproape la fel cum se termina si jocul.

  

Multele intrebari ce le am in acest moment le voi afla in urmatoarele episoade si voi probabil la fel daca va veti hotara sa-i acordati o sansa acestui show.

Va las openingul ce mi-a placut asa de mult. Cumva, partea de inceput ma duce cu gandul la Phoenix apoi totul dispare. Abia astept sa apara in varianta full.

9 Responses to KuroShitsuji

  1. Myka spune:

    am citit eu manga 😕 si imi place la nebunie :X:X:X:X:X amandoi trec printr-o serie de aventuri care uneori sunt funny alteori sunt horror ;)) 😀 ……………….unde pot vedea si eu seria :D???

  2. kmeleon spune:

    online poti sa vezi aici primul episod sau poti sa-l cauti pe torrente

  3. Myka spune:

    aaa… si daca citesti mana nu o sa intelegi de ce ( sau cum) si-a pierdut parintii 😀

  4. kmeleon spune:

    oricum nu vreau sa citesc manga :mrgreen:

  5. Alina Daniela spune:

    Mi s-a parut destul de interesant…si funny 😀

  6. kmeleon spune:

    e interesant primul episod 😀 tocmai de aceea am zis si eu ca trebuie sa vad mai multe episoade

  7. Myka spune:

    sa ne spui cand mai apar episoade 🙂

  8. kmeleon spune:

    s-a cam intarziat cu episodul 2 dar iti las link-ul unde poti sa verifici in fiecare zi … acolo sunt torrente … estimez ca urmatorul episod o sa apara maine, cel tarziu poimaine

Lasă un răspuns

