To Aru Majutsu no Index

Va propun o serie action, comedie, fantasy, science fiction, care dupa primele trei episoade mi se pare demna de a fi mentionata.

  

Intro societate futurista, in care oamenii sunt clasificati dupa nivelul puterilor supranaturale, exista un oras numit Academy City. Kamijou Touma, student si locuitor in acest oras, este fericitul si in acelasi timp nefericitul posesor al unei maini drepte numita si Imagine Breaker. Spun „fericitul” pentru ca mana sa dreapta poate sa anihileze orice atac , fie el supranatural, magic sau de alta natura. Spun „nefericitul” pentru ca aceasta abilitate a lui este insotita de un etern ghinion. Din cauza ca aceasta abilitate a lui nu poate fi detectata, nivelul lui este 0, in clasificarea puterilor supranaturale.

Intro seara Touma are o intalnire de pomina cu Mikoto Misaka, o fata ce se afla printre putinii oameni al caror nivel supranatural era 5 si care avea abilitatea de a stapani electricitatea. A doua zi de dimineata, Touma descopera ca toata mancarea din frigider era stricata, in urma penei de curent creata de Mikoto, si decide pentru a nu stiu cata oara ca este un ghinionist. Apoi, descopera pe balconul locuintei lui o fata imbracata in niste haine de calugarita.

  

  

Fata ii cere de mancare si intrata in casa incepe sa-i spuna o poveste ce lui Touma i se pare prea neverosimila pentru a fi reala. Index, caci asa se numea fata, ii spune ca apartinea unei biserici, numita Church of Necessary Evil, si ca rolul ei era acela de a proteja cele 103.000 de carti ale Index-Librorum-Prohibitorum ce erau stocate in memoria ei. Acestea erau carti magice interzise. Bineinteles ca Touma nu o crede, convins fiind ca magia nu exista dar Index incearca sa-l convinga spunandu-i ca insasi hainele pe care le purta erau magice si ca erau facute sa respinga orice fel de atac, fie el magic sau nu. Daaar, surpriza.! Cand Touma o atinge cu mana sa dreapta, hainele se destrama imediat.

  

  

Mai ramane sa va spun ca, pe langa cele trei personaje mentionata pana acum, Touma, Index si Mikoto, mai avem o profesoara, Komoe Tsukuyomi, cu infatisare de copil dar cu niste obiceiuri de adult foaaarte rele si doi vrajitori (pana acum), Stiyl Magnus si Kaori Kanzaki, care o urmaresc pe Index. Va mai las cateva capturi din cele trei episoade de pana acum, care cred ca vi se vor parea interesante.

Impesii
Avem magie, avem lupte, avem nume ciudate, avem o Index uber-cute, un Touma simpatic si sper ca foarte multa actiune in episoadele ce vor urma. Grafica e faina, coloana sonora de asemenea. Eu zic ca toate premizele pentru un show bun sunt acolo. Ramane de vazut ce vor face producatorii cu ele. Pentru descarcare episoade mergeti AICI.

  

  

  

  

ps: nu uitati ca astept sa-mi spuneti parerea voastra in caz ca va hotarati sa-l urmariti 😉

5 Responses to To Aru Majutsu no Index

  1. A.I. spune:

    am vazut doar primul episod si mi se pare simpatic. index 2 si 3 cred ca nu le-am tras cum trebuie si nu am putut sa le vad. impresia dupa un singur episod nu e cine stie ce, mai ales ca nu am putut sa vad o demonstatie de forte prea convingatoare si mai ales ca nu am putut sa aflu ce magii ascundea index in toate cartile alea :).

  2. kmeleon spune:

    episoadele urmatoare arata cam ce forte se pot desfasura….oricum, am asteptari de la serie …vom vedea 😀

  3. […] Unul dintre anime-urile din sezonul de toamna, pe care inca-l mai urmaresc este To Aru Majutsu no Index. Cu o mica intarziere, ieri am vazut episodul 17 si nu mica mi-a fost surpriza sa vad ca au […]

  4. […] Aru Kagaku no Railgun Premiera: octombrie 2009 Producator: JC Staff Spinoff la To Aru Majutsu no Index axat pe Misaka. Cum Index mi-a placut, mai mult ca sigur ca am sa urmaresc si aceasta […]

  5. […] S-a anuntat al doilea sezon pentru Toaru Majutsu no Index. Noua serie e programata pentru sezonul de toamna 2010 si se pare ca va avea toate personajele din […]

Lasă un răspuns

