Akasaka & Tytania

Azi vreau sa va vorbesc despre doua serii ale caror prime episoade le-am vazut ieri. Daca Akasaka (Akane-iro ni Somaru Saka) pare o serie draguta, Tytania s-a dovedit a fi o crunta dezamagire. Asteptam Tytania pentru ca parea a fi o space-opera promitatoare dar un gand negru m-a lovit chiar din primele secunde. I mean….muzica de opera pe generic? WTF? Nici cand a inceput actiunea n-am scapat de acel negru gand. Grafica lasa mult de dorit, iar pesonajele mi s-au parut prea fortate. In fine, am hotarat sa mai vad 1-2 episoade, asta in cazul in care n-o sa se dovedeasca prea chinuitor. In cazul in care vreti sa vedeti despre ce e vorba va las cateva link-uri: ANN  , torrent , online .

 

Akane-iro ni Somaru Saka sau pe scurt Akasaka este o serie romance, draguta si destul de comica. Protagonistii ei sunt Junichi Nagase si Yuuhi Katagiri. Intamplator, Junichi o salveaza pe Yuuhi de niste baieti cam insistenti si asta datorita renumelui sau de bataus. Geno Killer este porecla lui, porecla de care Junichi incearca sa scape cu disperare. A doua zi cei doi descopera ca sunt colegi de clasa, Yuuhi fiind proaspat transferata la scoala unde invata Junichi. Desi la inceput par a se intelege bine, nu dureaza mult pana cand Junichi face o gafa ( o saruta pe Yuuhi in fata intregii clase) si lucrurile se strica intre ei. Ca situatia sa devina si mai ciudata, la sfarsitul zilei, Yuuhi se duce la Junichi acasa spunandu-i ca, din acea zi, ea trebuie sa locuiasca la el. Se pare ca parintii celor doi facusera o intelegere de logodna si acum trebuiau sa vada daca acesta logodna era viabila. Cat de ciudat parea a fi acest aranjament, banuiesc ca puteti deduce si singuri.
Subiectul lasa loc de multe situatii hilare dar si romantice si este unul din motivele pentru care am sa urmaresc seria, mai ales ca imi place si grafica. Totusi, n-am s-o urmaresc saptamana de saptamana pentru ca sunt alte serii, despre o parte din ele am si scris deja, care merita mai multa atentie. Daca imi voi schimba parerea intre timp am sa va spun 😉
ANN , torrent , online

  

  

  

  

  

One Response to Akasaka & Tytania

  1. […] Saka Premiera: 26 iunie 2009 N-am nicio informatie despre acest OVA dar, pentru ca am urmarit seria TV si pentru ca mi-a placut, o sa ma uit la […]

Lasă un răspuns

