….. it’s Monday :D

Ati observat ce misto se leaga cateodata unele lucruri?
Zilele trecute am auzit un cantec care mi-a facut pielea de gaina, in sensul bun al cuvantului. Spre rusinea mea  nu cunosteam cantecul desi imi place foarte mult Bryan Adams. Am facut ceva sapaturi si am decoperit ca acest cantec face parte din coloana sonora a unui film de animatie din 2002 pe care, din nou spre rusinea mea , nu am apucat sa-l vad. Dupa ce l-am ascultat de cateva ori, un personaj anime mi-a trecut prin minte: Vash the Stampede.
Sa mai spun ca am avut noroc si am gasit un clip exact cu ce doream? Nu mai spun :mrgreen:

Va doresc o saptamana frumoasa!

Bryan Adams / You Can’t Take Me / Trigun

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

PS: cred ca este unul dintre cele mai bune clipuri pe care le-am vazut in ultimul timp.

4 Responses to ….. it’s Monday :D

  1. A.I. spune:

    cunoscand personajul, ma asteptam sa vad mai multe impuscaturi in clip. asa ca nu mi se pare chiar asa bun, dupa parerea mea.

  2. kmeleon spune:

    nu ma astept ca toata lumea sa impartaseasca parerea mea 😛 …. din punct de vedere al povestii spuse de melodie mie mi se pare FOARTE BUN …. si in final asta este si povestea lui Vash, povestea dintre el si fratele sau 😉

  3. A.I. spune:

    eu nu prea iau in seama versurile. asa ca ma axez mai mult pe melodie si pe personaj ca sa-mi fac o impresie :).

  4. kmeleon spune:

    versurile sunt motivul pentru care l-am ales pe Vash

    Got to fight another fight – I gotta run another night
    Get it out – check it out
    I’m on my way and I don’t feel right
    I gotta get me back – I can’t be beat and that’s a fact
    It’s OK – I’ll find a way
    You ain’t gonna take me down no way
    Don’t judge a thing until you know what’s inside it
    Dont’ push me – I’ll fight it
    Never gonna give in – never gonna give it up no
    If you can’t catch a wave then your’e never gonna ride
    You can’t come uninvited
    Never gonna give in – never gonna give up no
    You can’t take me I’m free

    Why did it all go wrong? – I wanna know what’s going on
    And what’s this holding me?
    I’m not where I supposed to be
    I gotta fight another fight
    I gotta fight will all my might
    I’m getting out, so check it out
    Ya, you’re in my way
    So you better watch out

Lasă un răspuns

