Byakuya is so cool

Eeeei, nu v-am mai aratat de mult niste Bleach-walls :mrgreen: Protagonistul de azi este Capitanul Diviziei 6, Byakuya Kuchiki.

SURSA

12 Responses to Byakuya is so cool

  1. A.I. spune:

    tipul asta are bankai-ul in care apar mai multe sabii ?

  2. A.I. spune:

    niciodata nu am reusit sa-i deosebesc, mai ales ca la tv nu am vazut toate episoadele. iar pe net, nu am rabdare ). de cand am gasit site-ul ala cu toate sezoanele, nici pana acum nu m-am apucat sa ma uit la ele :(.

  3. kmeleon spune:

    eu le am pe dvd-uri….toate episoadele (191) si filmele si OVA-urile :mrgreen: ….. si am vazut tot pana la episodul 185 😀

  4. A.I. spune:

    le-ai cumparat sau ti le-ai facut tu ? si cum sunt trase – fara generic, sau la fiecare episod ai si genericul de inceput si sfarsit ? si intrebarea-ntrebatoare: cum fac si eu rost de ele ? 😀

  5. kmeleon spune:

    de unde sa le cumpar? 🙄

    episoadele sunt complete…faci rost de ele de pe torrente :mrgreen: sau daca vrei sa descarci episod cu episod poti sa le gasesti AICI

  6. A.I. spune:

    grr…mai degraba ma uit aici: http://shonenjumper.wordpress.com/ si nici nu mai trebuie sa astept sa le descarc. doar ca nu prea am rabdare 😦

  7. kmeleon spune:

    eeeeei na, cum sa n-ai rabdare? /:) … ca doar nu trebuie sa vezi toate episoadele odata ….eu cand am inceput sa ma uit la Bleach, am vazut Soul Society Arc (adica primele 63 de episoade) dintr-un foc :mrgreen: …. cam 8-10 episoade pe zi 😳

  8. A.I. spune:

    sa zice ca trec printr-o stare de agitatie exterioara si nu pot sa stau cu ochii doar pe un site :). am la favorite cam 20-30 de bloguri si diverse site-uri pe care intru din ora in ora :). nu am mai vazut un film pe calculator de cateva saptamani :).

  9. kmeleon spune:

    si eu urmaresc multe site-uri, in special de anime, dar imi fac timp intotdeauna pentru serielele mele 😀
    acum, de exemplu, am 18 seriale pe care le urmaresc :->

  10. A.I. spune:

    ti-am trimis si un mail, dar te intreb si aici: stii daca s-au realizat mai mult de 2 filme „final fantasy” ? eu am pe calculator „advent children” si „spirit within”.

Lasă un răspuns

