Serenade

Zilele trecute, Alex (A.I.) imi arata un clip care, fie vorba intre noi, nu prea m-a impresionat daaaar…. melodia ce insotea clipul m-a lovit din prima. Am gasit aceasta melodie pusa pe secvente din Fushigi Yuugi, un anime drag inimii mele, despre a carui coloana sonora am scris putin si pe Desenele Copilariei.

Soooo, everybody hates Yui and everybody loves Miaka. Enjoy the vid!! Serenade by Dover

2 Responses to Serenade

  1. A.I. spune:

    ma bucur ca ti-a placut melodia. eu prefer si clipul meu, in locul celui de mia sus, pentru ca e mai „baietesc” 😛

  2. kmeleon spune:

    ma gandeam eu….din nou am ales anime-ul in functie de ce spune melodia 😉

Lasă un răspuns

