VK Faces-Kaname Kuran

Seria ce o incep astazi este un substitut pentru ca n-am mai facut posturi cu capturi din fiecare episod (lipsa acuta de timp este de vina). Am oscilat intre Zero si Kaname si in final a invins Kanamedeclare

vkg01 vkg08 vkg48

vkg49 vkg53 

vkg59 vkg65 vkg66

vkg67 vkg68 vkg69
vkg70 vkg71 vkg72

vkg73 vkg74 vkg751

vkg76 vkg771 vkg78

vkg80 vkg81 vkg82

vkg83 vkg84 vkg85

vkg86 vkg87 vkg88

vkg891 vkg90

8 Responses to VK Faces-Kaname Kuran

  1. Myka spune:

    si eu ii dau extra points :X:X:X:X:X

  2. kmeleon spune:

    stai ca o sa vina si Zero, care este mult mai expresiv

    soon, very soon :mrgreen:

  3. Myka spune:

    abia astept ;;)

  4. Alcyndore spune:

    Eu nu pot deloc sa ma hotarasc, insa, da…Kaname e dragut dar are asa o imagine de erou Byronian intrat in apatie. Pozele cu Zero sunt mai expresive. Sunt ca o minge de ping pong: imi plac amandoi! 🙂
    Pozele sunt super Kameleon! Thanks!

  5. kmeleon spune:

    @ Alcyndore: nici n-avem nevoie sa ne hotaram….putem sa-i placem pe amandoi :mrgreen:

    Kaname trebuia sa fie asa, inconjurat de mister, sa nu stii niciodata ce gandeste sau cum il afecteaza ce se intampla…. sa vedem daca se schimba ceva de la episodul 8 incolo

    ma bucur ca iti plac pozele….din pacate nu am avut timp sa mai fac capturi la fiecare episod, asa cum am facut pentru primul sezon 😥

  6. Alcyndore spune:

    aaaaaa…sorry, m-am gandit ceva timp si mi se pare ca am dreptate. A sasea poza de sus, cea cu tipul cu parul mai rosu si cu tapet in spate (de langa poza cu trandafirul rosu)…Tipul din poza nu e Kaname, ci Shiku, fiul lui Rido Kuran (aici ii pieptana parul mamei lui, e chiar inainte sa fie posedat de spiritul tatalui sau). Daca nu ma insel e varul lui Kaname…Poate din cauza asta seamana asa…

  7. kmeleon spune:

    asa este….am strecurat-o din greseala …. am vazut dupa ce am publicat postul dar mi-a fost lene sa o scot 😳 … iar apoi am uitat …. o scot acum 😀

  8. […] pentru saptamana viitoare va pregatesc Faces: Kyoko Mogami (doar nu era sa ramana doar Vampire Knight cu Faces […]

Lasă un răspuns

