Scurte

1. Imi fac mea culpa pentru ca n-am apucat sa va povestesc despre Shikabane Hime:Aka  (nu e vina mea ca ziua n-are 48 de ore) blush2 , o sa incerc sa-mi repar vina. Cu toate astea vreau sa va spun ca seria va avea o continuare, programata pentru luna ianuarie, ce se va numi Shikabane Hime: Kuro. via ANN

2. Se pare mega-amanatul serial Beyblade va aparea in aprilie 2009. Hmmm, ma intreb de ce n-au asteptat macar sa se implineasca un an: de la august 2008 la august 2009 :mrgreen: via ANN

3. Filmele anime The Sky Crawlers si Sword of the Stanger intra in cursa pentru nominalizarile la premiile Oscar. Sa vedem daca vreunul dintre ele va reusi macar sa fie nominalizat, ca de castigat ceva nu prea cred, in conditiile in care Kung Fu Panda wub este si el pe lista. via ANN

One Response to Scurte

  1. […] Shikabane Hime: Kuro actiune, supranatural premiera: ianuarie 2009 studio: Gainax si Feel info: continuare la Shikabane Hime:Aka, seria inceputa in octombrie despre care tot n-am apucat sa va vorbesc […]

Lasă un răspuns

