Vampire Knight Guilty ep.7

Ma mananca degetele sa va spun ce se intampla dar n-am s-o fac. O sa aveti o surpriza….o mare, mare surprizaevilgrin

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile. 
 

 

7 Responses to Vampire Knight Guilty ep.7

  1. Alcyndore spune:

    OMG!!! His sister!!! Trebuie sa vad episodul 8 ca daca nu ma omoara suspansul!

  2. kmeleon spune:

    vazusem dar n-am vrut sa va spun ca sa nu stric surpriza …. totusi nu sunt frati, doar au fost crescuti ca frati
    anyway, nu este ceva neobisnuit, chiar parintii lui Yuuki sunt frate si sora 😉

  3. Myka spune:

    hmmm …… sunt indragostiti unul de altul 😕 frate si sora 😕 I don’t know what to say ……………….

  4. kmeleon spune:

    ^ n-auzi bre ca nu sunt frati

  5. Myka spune:

    😀 Am urmarit episodul de doua ori 😀 si a doua oara am vazut ce a spus Kaname 😀

  6. kmeleon spune:

    bine ca te lamurisi 😆

    ps: nu pricep de ce a inceput sa-ti bage comentariile in moderare 🙄

  7. Myka spune:

    probabil pentru ca am schimbat windows-ul ca am avut niste probleme 😕

Lasă un răspuns

