Premiere 2009

V-am spus deja despre cateva animeuri ce vor avea premiera in luna ianuarie a anului viitor. Ei bine, si pentru lunile urmatoare sunt anuntate cateva continuari ce cu siguranta ii vor bucura pe cei care au apreciat seriile respective.

In februarie avem de la CLAMP si Production I.G., xxxHOLiC Shunmuki continuare la xxxHOLiC Kei – OVA, 2 episoade – premiera pe 17.02

xxxholic-shunmuki

In martie, tot de la CLAMP si Production I.G. , avem Tsubasa Shunraiki continuare la Tsubasa Tokyo Revelations – OVA, 2 episoade – premiera pe 17.03

tsubasa-shunraiki

 Eu ma bucur pentru ambele pentru ca sunt serii pe care le-am urmarit de la inceput.

Cea de-a treia serie despre care vreau sa va spun este continuarea de la Higurashi no Naku Koro ni Kai ce se va numi Higurashi no Naku Koro ni Rei. Va fi tot o serie OVA de 5 episoade si va avea premiera pe 25.02 Producatori sunt 07th Expansion si Studio DEEN.

higurashi

6 Responses to Premiere 2009

  1. Nessaja spune:

    xxxHOLiC prima serie a stricat intreaga franciza pt mine, dar de Tsubasa ma bucur, ultimul OVA a mai sters din gustul amar al seriei 2.
    OMG la ultimul comentariu de pe DC.

  2. kmeleon spune:

    nici xxxHolic nici Tsubasa nu sunt de ignorat si, trecand peste minusuri, sunt serii bune … eu le vreau pe amandoua 😀

    acel comentariu de care zici l-ai vazut in forma initiala sau dupa ce l-am editat eu?

  3. kmeleon spune:

    aaaaa, n-ai idee ce-ai pierdut 😆 ….. mai bine 🙄

  4. Nessaja spune:

    xxxHOLiC continua sa nu mi se para o adaptare reusita. Am inteles ca manga este mult mai buna, dar echipa de productie a anime-ului nu s-a descurcat prea bine cu materialul. Kei se pare ca s-a ridicat l-a inaltimea asteptarilor, dar dupa ce am vazut filmul si prima serie, mi-a pierit cheful de xxxHOLiC.

  5. kmeleon spune:

    eh, eu sunt genul care duce (in mare majoritate a cazurilor) o serie la capat indiferent daca se degradeaza pe parcurs … foarte rar mi s-a intamplat sa ma exaspereze o serie atat de mult incat sa renunt definitiv

Lasă un răspuns

